Název: Inovativní postupy v marketingovém mixu vybrané společnosti
Další názvy: Innovative procedures in the marketing mix of the selected company
Autoři: Štětinová, Milada
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52332
Klíčová slova: cílený marketing;marketingové řízení;marketingový mix;marketingová komunikace
Klíčová slova v dalším jazyce: targeted marketing;marketing management;marketing mix;marketing communication
Abstrakt: Tato práce se zaměřuje na inovativní postupy v marketingovém mixu vybrané společnosti (Flowerski). Firma se zabývá zejména prodejem náušnic. V teoretické části jsou popsány klíčové pojmy z oblasti cíleného marketingu, marketingového řízení a marketingového mixu. V kapitole marketingový výzkum je popsána výzkumná metoda a dotazník, který byl využit pro získání dat v praktické části práce. V úvodu praktické části je popsána společnost, cílový segment a persona. Následně jsou provedeny vybrané analýzy z interního a externího prostředí, které slouží k zhodnocení současného stavu firmy. Dále jsou popsány nástroje marketingového mixu, které firma využívá. V marketingovém výzkumu je zvolena metoda dotazníku. Cílem dotazníku je zhodnotit vybrané činnosti z oblasti marketingu a marketingové nástroje zákazníky. Na základě zjištěných informací z analýz a dotazníku byla navržena opatření.
Abstrakt v dalším jazyce: This work focuses on innovative practices in the marketing mix of a selected company (Flowerski). The company mainly deals with the sale of earrings. In the theoretical part, key terms from the field of targeted marketing, marketing management and marketing mix are described. The marketing research chapter describes the research method and the questionnaire that was used to obtain data in the practical part of the work. In the introduction to the practical part, the company, target segment and persona are described. Subsequently, selected analyzes are carried out from the internal and external environment, which serve to evaluate the current state of the company. The marketing mix tools used by the company are also described. In marketing research, the questionnaire method is chosen. The aim of the questionnaire is to evaluate selected activities in the field of marketing and marketing tools by customers. Based on the information found from the analyzes and the questionnaire, measures were proposed.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Stetinova.pdfPlný text práce3,61 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stetinova_Milada_v.pdfPosudek vedoucího práce123,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stetinova_Milada_o.pdfPosudek oponenta práce130,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52332

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.