Title: Marketing ve sportu
Other Titles: Marketing in sport
Authors: Kala, Robert
Advisor: Jakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
Referee: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Issue Date: 2023
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52378
Keywords: marketingový mix;marketingová komunikace;sport;fotbal
Keywords in different language: communication mix;marketing communication;sport;football
Abstract: V bakalářské práci je analyzován marketing sportovního klubu FK Hvězda Cheb, se zaměřením na marketingovou komunikaci. Teoretická část pojednává o sportu, marketingu a jeho využití ve sportovním odvětví. Praktická část obsahuje charakteristiku konkrétního sportovního klubu a jeho současných marketingových aktivit. Na základě těchto charakteristik a dotazníkového šetření je výstup ve formě doporučení zkvalitnění marketingové komunikace.
Abstract in different language: The bachalor thesis analyzis the marketing of the sport club FK Hvězda Cheb with a focus on marketing communication. The teoretival part discusses sports, marketing and its use in the sport industry. The practical part contains the characteristics of a specific sports club and its current marketing activities. Based on these characteristics and the questionnaire survey, the output is in the form of recommendations for improving the quality of marketing communication.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kvalifikacni prace - Kala.pdfPlný text práce1,89 MBAdobe PDFView/Open
Kala_Robert_v.pdf.pdfPosudek vedoucího práce120,4 kBAdobe PDFView/Open
Kala_Robert_o.pdfPosudek oponenta práce126 kBAdobe PDFView/Open
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,77 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/52378

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.