Název: Marketing ve sportu
Další názvy: Sports marketing
Autoři: Fliegl, Tomáš
Vedoucí práce/školitel: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Oponent: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52400
Klíčová slova: fc viktoria plzeň;marketing;sportovní marketing;sport;fotbal;marketingová komunikace;online marketingová komunikace;analýza
Klíčová slova v dalším jazyce: fc viktoria plzeň;marketing;sports marketing;sport;football;marketing communication;online marketing communication;analysis
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o problematice marketingové strategie plzeňského fotbalového klubu FC Viktoria Plzeň. V teoretické části práce je popsána obecná definice marketingu a sportovního marketingu, dále jsou zde vysvětleny pojmy jako marketingový mix a situační analýza. V následující praktické části je nedříve představen fotbalový klub FC Viktoria Plzeň. Dále je proveden marketingový mix spolu s konkrétním popisem a analýzou online marketingové komunikace zaměřenou na Instagram a Facebook. Analýza těchto sítí je provedena pomocí analytického nástroje ZoomSphere. Data získané díky této analýze jsou dále porovnány s konkurencí z horních příček nejvyšší české ligy. Posledním bodem je sestavená SWOT matice, z které jsou následně navržené možné doporučení pro zlepšení marketingové komunikace sledovaného týmu. Cíl této práce je vyhodnotit a zanalyzovat marketingovou komunikaci FC Viktorie Plzeň a ze získaných dat navrhnout doporučení pro zlepšení těchto aktivit klubu.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis deals with the marketing strategy of FC Viktoria Plzeň. In the theoretical part of the thesis, the general definition of marketing and sports marketing is described, then concepts such as marketing mix and situational analysis are explained. In the following practical part, the football club FC Viktoria Plzeň is introduced. Furthermore, the marketing mix is presented along with a specific description and analysis of online marketing communication focusing on Instagram and Facebook. The analysis of these networks is performed using the ZoomSphere analytical tool. The data obtained through this analysis is further compared with the competition from the top ranks of the top czech league. Lastly, a SWOT matrix is compiled, from which possible recommendations for improving the marketing communication of the monitored team are then proposed. The aim of this thesis is to evaluate and analyze the marketing communication of FC Viktoria Plzeň and from the data obtained to propose recommendations for improving these activities of the club.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakala_r_ska_-pra_ce-Fliegl.pdfPlný text práce1,68 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Fliegl_T_v.pdfPosudek vedoucího práce121,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fliegl_Tomas_o.pdfPosudek oponenta práce126,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52400

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.