Název: Marketingová komunikace vybrané mateřské školy
Další názvy: Marketing communication of the selected kindergarten
Autoři: Hegedüsová, Žaneta
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Kochová Eliška, Ing.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52401
Klíčová slova: nezisková organizace;mateřská škola;marketing;marketingový mix;komunikační mix;marketingový výzkum
Klíčová slova v dalším jazyce: non-profit organization;kindergarten;marketing;marketing communication;communication mix;marketing research
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací vybrané mateřské školy. Cílem práce je zanalyzovat současný stav marketingové komunikace vybrané mateřské školy pomocí vhodných nástrojů a navrhnout opatření vedoucí ke zefektivnění této komunikace. Práce je rozdělena to dvou částí na teoretickou a praktickou. Teoretická část práce je zaměřena na definování neziskového sektoru, na marketing v neziskovém sektoru, kde je blíže definován marketing služeb. V této části práce je také definován marketingový mix, kde je blíže poukázáno na 7P. Dále je definován komunikační mix, kde jsou blíže popsány public relations a osobní prodej. V teoretické části je dále popsáno marketingové prostředí, analýza prostředí a marketingový výzkum. Druhá část práce je věnována představení vybrané mateřské školy, dále navazuje marketingový mix školy a analýza současných aktivit mateřské školy v oblasti marketingové komunikace. V této části práce je analyzováno marketingové prostředí školy, dále je provedena SWOT analýza s jejími výstupy, dotazníkového šetření, které je zaměřeno na spokojenost zákonných zástupců s komunikací mateřské školy, a analýza webových stránek. Na závěr práce jsou navržena opatření pro zlepšení marketingové komunikace.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor's thesis deals with the marketing communication of a selected kindergarten. The goal of the thesis is to analyze the current state of marketing communication of the selected kindergarten using appropriate tools and to propose measures leading to the efficiency of this communication. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part of the work is focused on defining the non-profit sector, on marketing in the non-profit sector, where the marketing of services is more closely defined. In this part of the work, the marketing mix is also defined, where the 7Ps are pointed out in more detail. Next, the communication mix is defined, where public relations and personal selling are described in more detail. The theoretical part further describes the marketing environment, environment analysis and marketing research. The second part of the work is devoted to the presentation of the selected nursery school, followed by the marketing mix of the school and the analysis of the nursery school's current activities in the field of marketing communication. In this part of the thesis, the school's marketing environment is analyzed, a SWOT analysis with its outputs, a questionnaire survey focused on the satisfaction of legal representatives with the kindergarten's communication, and a website analysis are also carried out. At the end of the thesis, measures are proposed to improve marketing communication.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Hegedusova.pdfPlný text práce980,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hegedusova_Zaneta_v.pdfPosudek vedoucího práce120,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hegedusova_Zaneta_o.pdfPosudek oponenta práce123,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52401

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.