Název: Marketingový plán vybrané společnosti
Další názvy: Marketing plan of the selected company
Autoři: Solnařová, Tereza
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Ovesleová Hana, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52403
Klíčová slova: marketing;marketingový plán;analýza;le št?krle;marketingový mix;mystery shopping;marketingová komunikace
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;marketing plan;analysis;le št?krle;marketing mix;mystery shopping;marketing communication
Abstrakt: Tato bakalářská práce pojednává o sestavení marketingového plánu vybrané společnosti zabývající se prodejem designového nábytku, dekorace a dárků. V teoretické části je popsána obecná definice marketingu, marketingový plán a situační analýzy, které vyhodnocují mikroprostředí, mezoprostředí a makroprostředí. Tato část dále obsahuje teoretické informace o marketingovém mixu a jeho prvcích. Praktická část je zaměřena na vypracování marketingového plánu pro obchod Le št?krle. Představena je zde jeho charakteristiku a průběh podnikání. Následuje analýza mikroprostředí, kde je popsán marketingový mix, spolu s konkrétním popisem stávající marketingové komunikace společnosti Le št?krle. Dále je provedena analýza makroprostředí za pomoci PESTEL analýzy a mezoprostředí s využitím Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. Následuje zhodnocení osobního prodeje za pomoci mystery shoppingu. Závěrem je vše shrnuto ve SWOT analýze a vyskytují se zde návrhy na zlepšení marketingové komunikace podniku. Cílem bakalářské práce je zpracování marketingového plánu pro vybranou společnost Le št?krle.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis deals with the development of a marketing plan for a selected company selling designer furniture, decoration, and gifts. The theoretical part describes the general definition of marketing, the marketing plan and the situational analyses that evaluate the micro-environment, the mesoenvironment and the macroenvironment. This part also contains theoretical information about the marketing mix and its elements. The practical part focuses on the development of a marketing plan for the Le št?krle. It presents its characteristics and the course of the business. This is followed by a micro-environmental analysis where the marketing mix is described, along with a specific description of Le št?krle's existing marketing communication. Next, the macro environment is analysed using PESTEL analysis and the mesoenvironment using Porter's five competitive forces analysis. This is followed by an evaluation of personal selling using mystery shopping. Finally, everything is summarized in a SWOT analysis and suggestions for improving the marketing communication of the company are made. The aim of the bachelor thesis is to develop a marketing plan for the selected company Le št?krle.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Solnarova.pdfPlný text práce2,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Solnarova_Tereza_v.pdfPosudek vedoucího práce121,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Solnarova_Tereza_o.pdfPosudek oponenta práce120,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52403

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.