Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠlechtová Sojková Olga, Ing.
dc.contributor.authorDvořáková, Veronika
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2023-6-7
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:18Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:32:18Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92939
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52422-
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřená na téma soutěživosti a její vztah s osobnostními charakteristikami. Teoretická část obsahuje popis soutěživosti a jejího využití na pracovišti nebo u podnikatelů. Samotný výzkum práce se zabývá souvislostí mezi soutěživostí a osobnostními charakteristikami. Závislosti jsou zkoumány pomocí spojení dvou jednotlivých dotazníků. Jedná se o dotazník soutěživosti a inventář Big Five. Výsledky výzkumu mohou být použity v managementové či marketingové praxi.cs
dc.format53 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectsoutěživostcs
dc.subjectbig five inventorycs
dc.subjectdotazník soutěživostcs
dc.subjectcharakteriky osobnostics
dc.subjecthcacs
dc.subjectpdcacs
dc.titleSoutěživost v různých úrovních sportu na příkladu házenécs
dc.title.alternativeCompetitiveness in different levels of sport: A Handball evidenceen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on the topic of competitiveness and its relationship with personality characteristics. The theoretical part includes a description of competitiveness and its application in the workplace or in entrepreneurs. The actual research of the thesis is focuses on the relationship between competitiveness and personality characteristics. The relationships are examined by combining two individual questionnaires. These are the competitiveness questionnaire and the Big Five inventory. The results of the research can be used in management or marketing practice.en
dc.subject.translatedcompetitivenessen
dc.subject.translatedbig five inventoryen
dc.subject.translatedquestionnaire competitivenessen
dc.subject.translatedpersonality characteristicsen
dc.subject.translatedhcaen
dc.subject.translatedpdcaen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP.pdfPlný text práce1,58 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dvorakova_Veronika_v.pdfPosudek vedoucího práce122,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dvorakova_Veronika_o.pdfPosudek oponenta práce125,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52422

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.