Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPrantl David, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorSýkorová, Dominika
dc.contributor.refereeHolubová Lenka, Ing.
dc.date.accepted2023-6-8
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:19Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:32:19Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92953
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52427-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá využitím influencer marketingu na sociální síti TikTok. Téma bylo autorkou zvolené pro jeho aktuálnost v dnešní době a možný rozvoj v budoucích letech. Hlavním cílem této práce je zhodnotit, jaký mají influenceři vliv na uživatele TikToku při rozhodování o nákupu produktu či služby. Teoretická část se věnuje marketingu na internetu, sociální sít TikTok, obecnému influencer marketingu a influencer marketing na TikToku. Praktická část se věnuje kvantitativnímu výzkumu pomocí dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření má za cíl zhodnotit jaký vliv mají influenceři na uživatele TikToku při rozhodování o zakoupení produktu či služby na sociální sítí a porovnat se sociální sítí Instagram. Na základě výsledků dotazníku jsou stanoveny návrhy a doporučení pro podniky, kteří chtějí začít využívat influencer marketing na TikToku.cs
dc.format63 s. (101 323 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectinfluencer marketingcs
dc.subjectsociální síťcs
dc.subjecttiktokcs
dc.subjectinstagramcs
dc.titleVyužití influencer marketingu na sociální síti TikTokcs
dc.title.alternativeThe use of influencer marketing on social network TikToken
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the use of influencer marketing on the social network TikTok. The topic was chosen by the author because of its relevance today and its possible development in future years. The main goal of this thesis is to evaluate how influencers affect TikTok users when making a decision to purchase a product or service. The theoretical part is focused on marketing on the internet, social network TikTok, general influencer marketing and influencer marketing on TikTok. The practical part is focused on quantitative research using a questionnaire survey. The questionnaire survey aims to evaluate the influence influencers have on TikTok users when deciding whether to purchase a product or service on the social network and to compare it with Instagram. The results of the questionnaire are used to make suggestions and recommendations for companies that want to start using influencer marketing on TikTok. Based on the results of the questionnaire, suggestions and recommendations for businesses who want to start using influencer marketing on TikTok are provided.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedinfluencer marketingen
dc.subject.translatedsocial networken
dc.subject.translatedtiktoken
dc.subject.translatedinstagramen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Dominika_Sykorova.pdfPlný text práce1,52 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
sykorova_dominika_v.pdfPosudek vedoucího práce185,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sykorova_Dominika_o.pdfPosudek oponenta práce125,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52427

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.