Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVildová Eliška, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorLeitlová, Kristýna
dc.contributor.refereeŠtumpf Petr, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-9
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:19Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:32:19Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92960
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52430-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků v oblasti cestovního ruchu, konkrétně spokojenosti zákazníků s ubytovacími službami ve městě Plzeň. Teoretická část práce je zaměřena na vysvětlení základních pojmů, jako jsou cestovní ruch, služby cestovního ruchu, kvalita, spokojenost a nespokojenost zákazníků, či měření spokojenosti. Praktická část se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků, výzkum probíhal pomocí pozorování. Z výsledků pozorování byla vyvozena doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků s ubytovacími službami v Plzni.cs
dc.format58 s. (85 610 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjecthotelnictvícs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.titleVýzkum spokojenosti zákazníků v oblasti cestovního ruchucs
dc.title.alternativeCustomer satisfaction research in tourism servicesen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis deals with the research of customer satisfaction in the field of tourism, specifically customer satisfaction with accommodation services in the city of Pilsen. The theoretical part of the work is focused on explaining basic terms such as tourism, tourism services, quality, customer satisfaction and dissatisfaction, or measuring satisfaction. The practical part deals with customer satisfaction research, the research was conducted using observation. Recommendations for increasing customer satisfaction with accommodation services in Pilsen were derived from the results of the observation.en
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedsatisfactionen
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedhotel industryen
dc.subject.translatedobservationen
dc.subject.translatedcustomer satisfactionen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Vyzkum spokojenosti zakazniku - Leitlova Kristyna.pdfPlný text práce644,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Leitlova_Kristyna_v.pdfPosudek vedoucího práce356,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Leitlova_Kristyna_o.pdfPosudek oponenta práce120,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52430

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.