Název: Zhodnocení strategie e-shopů s kosmetikou
Další názvy: Evaluation the strategy of e-shops with cosmetics
Autoři: Röhrichová, Eva
Vedoucí práce/školitel: Sadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
Oponent: Hommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52431
Klíčová slova: notino s. r. o.;marketingová strategie;e-shop;kosmetika;baby boomers;generace;pandemie
Klíčová slova v dalším jazyce: notino s. r. o.;marketing strategy;e-shop;cosmetics;baby boomers;generation;pandemic
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o zhodnocení strategií e-shopů s kosmetikou, se zaměřením na pandemickou krizi viru COVID-19. V teoretické práci jsou popsány pojmy jako e-shop, e-commerce, e-business a zároveň je zde zpracován vývoj internetového obchodování společně s nákupním chováním zákazníků během pandemie koronaviru. Autorka zde dále představuje segmentační rozdělení a strategie e-shopů, závěr teoretické části je zakončen představením firmy Notino s. r.o. a jejich konkurentů. Praktická část začíná vypracováním situačních analýz - PESTLE, Porterova modelu pěti sil a SWOT analýzy, kde se autorka především soustředí na kosmetický gigant Notino a porovnává ho s konkurenčními e-shopy. V závěru práce se nachází dotazníkové šetření, které dopomáhá k zodpovězení výzkumných otázek a odvozených tvrzení společně se stanovením strategických návrhů a doporučení pro segment baby boomers. Cílem této práce je vypracování situačních analýz, které přinesou vhled do makro, mezo i mikro prostředí kosmetické firmy Notino společně s provedením strategické analýzy a zhodnocením její stávající strategie. Dílčím cílem této bakalářské práce je poskytnou návrhy a doporučení na zlepšení strategií e-shopů s kosmetikou se zacílením na segment baby boomers.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis deals with the evaluation of the strategies of cosmetics e-shops, with a focus on the pandemic crisis of the COVID-19 virus. The theoretical work describes the concepts of e-shop, e-commerce, e-business, and the development of Internet commerce together with the purchasing behaviour of customers during the coronavirus pandemic. The author also introduces the segmentation and strategies of e-shops and the theoretical part concludes with an introduction of Notino Ltd. and its competitors. The practical part starts with the development of situational analyses - PESTLE, Porter's five forces analysis and SWOT analysis, where the author mainly focused on the cosmetics giant Notino and compared it with competing e-shops. At the end of the thesis, a questionnaire survey was conducted to help answer the research questions and derived statements along with establishing strategic suggestions and recommendations for the baby boomers segment. The aim of this thesis is to develop situational analyses that will provide insight into the macro, meso and micro environment of the cosmetics company Notino together with a strategic analysis and evaluation of its current strategy. The sub-objective of this bachelor thesis is to provide suggestions and recommendations to improve the strategies of cosmetics e-stores targeting the baby boomers segment.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Rohrichova.pdfPlný text práce1,42 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rohrichova_Eva_V.pdfPosudek vedoucího práce221,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rohrichova_Eva_o.pdfPosudek oponenta práce119,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52431

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.