Název: Zhodnocení webových stránek poskytujících informace o počasí
Další názvy: Evaluation of websites providing weather information
Autoři: Sýkora, Zdeněk
Vedoucí práce/školitel: Prantl David, Ing. Ph.D.
Oponent: Kupec Michael, Ing. Bc.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52928
Klíčová slova: internetový marketing;hodnocení webových stránek;použitelnost
Klíčová slova v dalším jazyce: internet marketing;website evaluation;usability
Abstrakt: Tato práce je zaměřena na zhodnocení webových stránek, které poskytují informace o počasí. Konkrétně se práce zaměřuje na web In-počasí.cz. První část bakalářské práce poukazuje na důležitost internetového marketingu a webových stránek. Dále jsou zde popsány konkrétní metody, které lze využít k analýze webu. Tyto informace jsou následně využity v praktické části. Ta se nejprve zaměřuje na detailní analýzu webu. Byla provedena analýza návštěvnosti a také subjektivní hodnocení webových stránek firmy dle metodiky WebTop100. Následně bylo uskutečněno dotazníkové šetření, kde si autor ověřil některé hypotézy, jež vycházely z předchozích zjištění. Následovalo uživatelské testování, díky kterému byly odhaleny opravdu konkrétní nedostatky webu In-počasí.cz. V závěru praktické části jsou uvedena konkrétní doporučení a návrhy na zlepšení pro majitele těchto webových stránek, které mohou dopomoci ke zlepšení uživatelského prožitku návštěvníků webu In-počasí.cz a současně i k zvýšení návštěvnosti daného webu.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis is focused on the evaluation of websites providing weather information. Specifically, the work focuses on the website In-počasí.cz. The first part of the bachelor thesis points out the importance of internet marketing and websites. There are also described specific methods that can be used to analyse the websites. This information is then used in the practical part. The practical part focuses on a detailed analysis of the website. An analysis of traffic was performed, as well as a subjective evaluation of the company's website according to the WebTop100 methodology. Subsequently, a questionnaire survey was conducted, where the author verified some hypotheses that were based on previous findings. User testing followed, thanks to which really specific shortcomings of the In-počasí.cz website was revealed. At the end of the practical part, there are specific recommendations and suggestions for improvement for the owners of this website, which can help to improve the user experience of visitors to the website In-počasí.cz and at the same time to increase traffic to the website.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Zdenek Sykora.pdfPlný text práce3,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
zdenek_sykora_v.pdfPosudek vedoucího práce190,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sykora_Zdenek_o.pdfPosudek oponenta práce118,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sykora_Zdenek.pdfPrůběh obhajoby práce22,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52928

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.