Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠlajch Václav, MgA. Ing.
dc.contributor.authorVéle, Robin
dc.contributor.refereeVaňo Martin, Mgr.
dc.date.accepted2023-6-8
dc.date.accessioned2023-08-02T10:41:57Z-
dc.date.available2021-5-31
dc.date.available2023-08-02T10:41:57Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-28
dc.identifier88382
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53095-
dc.description.abstractBěhem studia jsem se věnoval především zdokonalování svých znalostí lidské figury a její stylizace, designu originálních postav, vymýšlením fiktivních příběhů a zkoumáním média digitální malby a kresby. V této bakalářské práci kombinuji všechna tato pole svého zájmu. Práce odráží moje zkušenosti z prostředí české punkové a queer komunity, a spojuje je v oddechové, nadsazené vizuální novele. Hra sleduje dle jeho vlastního názoru stárnoucího "pankáče" Willa, který poprvé zavítá do vyhlášeného punkového klubu s cílem navázat romantickou známost. Prostřednictvím interakcí s lidmi v klubu se hráč dozvídá více nejen o životě postav, ale i o reáliích fiktivního klubu a města. Jakým směrem se příběh hry bude odvíjet může hráč ovlivnit sérií voleb - ať už toho, s kým se začne bavit, co dané postavě řekne nebo do jaké části klubu zavítá. Hra byla vytvořena pomocí programu Visual Novel Maker.cs
dc.format17
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectpočítačová hracs
dc.subjectvizuální novelacs
dc.subjectdating simulatorcs
dc.subjectdigitální kresbacs
dc.subjectuměnícs
dc.subjectbakalářská prácecs
dc.subjectvideohracs
dc.titleVÝTVARNÉ ŘEŠENÍ POČÍTAČOVÉ HRY (VIDEOGAME CONCEPT ART)cs
dc.title.alternativeVIDEOGAME CONCEPT ARTen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBcA.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara
dc.thesis.degree-programVýtvarná umění
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedDuring the time of my studies I focused mainly on improving my knowledge of the human figure and its stylization, designing original characters, creating fictitious stories, and exploring the medium of digital painting and drawing. In my bachelor's work I unite all these fields of interest. This work reflects my experience being a part of the Czech punk scene as well as the queer community, and combines them in a light-hearted, hyperbolic visual novel. The game follows a self-identified aging punk named Will and his first time visiting a legendary fictional small town punk venue. His objective for the night is to get romantically involved with just about anyone. As they interact with people visiting the club, the player gets to know the characters and becomes familiar with snippets of the venue's lore. The player can steer the storyline via a series of choices - be it who they decide to talk to, what they say or what location within the venue they visit. The game was created using Visual Novel Maker.en
dc.subject.translatedpc gameen
dc.subject.translatedcomputer gameen
dc.subject.translatedvisual novelen
dc.subject.translateddating simulatoren
dc.subject.translateddigital arten
dc.subject.translatedarten
dc.subject.translatedbachelor's thesisen
dc.subject.translatedvideogameen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP VELE ROBIN 2023.pdfPlný text práce49,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
VELE.docPosudek vedoucího práce53,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
VELE.docxPosudek oponenta práce30,81 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
VELE.pdfPrůběh obhajoby práce55,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53095

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.