Title: VÝTVARNÉ ŘEŠENÍ POČÍTAČOVÉ HRY (VIDEOGAME CONCEPT ART)
Other Titles: VIDEOGAME CONCEPT ART
Authors: Véle, Robin
Advisor: Šlajch Václav, MgA. Ing.
Referee: Vaňo Martin, Mgr.
Issue Date: 2023
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/53095
Keywords: počítačová hra;vizuální novela;dating simulator;digitální kresba;umění;bakalářská práce;videohra
Keywords in different language: pc game;computer game;visual novel;dating simulator;digital art;art;bachelor's thesis;videogame
Abstract: Během studia jsem se věnoval především zdokonalování svých znalostí lidské figury a její stylizace, designu originálních postav, vymýšlením fiktivních příběhů a zkoumáním média digitální malby a kresby. V této bakalářské práci kombinuji všechna tato pole svého zájmu. Práce odráží moje zkušenosti z prostředí české punkové a queer komunity, a spojuje je v oddechové, nadsazené vizuální novele. Hra sleduje dle jeho vlastního názoru stárnoucího "pankáče" Willa, který poprvé zavítá do vyhlášeného punkového klubu s cílem navázat romantickou známost. Prostřednictvím interakcí s lidmi v klubu se hráč dozvídá více nejen o životě postav, ale i o reáliích fiktivního klubu a města. Jakým směrem se příběh hry bude odvíjet může hráč ovlivnit sérií voleb - ať už toho, s kým se začne bavit, co dané postavě řekne nebo do jaké části klubu zavítá. Hra byla vytvořena pomocí programu Visual Novel Maker.
Abstract in different language: During the time of my studies I focused mainly on improving my knowledge of the human figure and its stylization, designing original characters, creating fictitious stories, and exploring the medium of digital painting and drawing. In my bachelor's work I unite all these fields of interest. This work reflects my experience being a part of the Czech punk scene as well as the queer community, and combines them in a light-hearted, hyperbolic visual novel. The game follows a self-identified aging punk named Will and his first time visiting a legendary fictional small town punk venue. His objective for the night is to get romantically involved with just about anyone. As they interact with people visiting the club, the player gets to know the characters and becomes familiar with snippets of the venue's lore. The player can steer the storyline via a series of choices - be it who they decide to talk to, what they say or what location within the venue they visit. The game was created using Visual Novel Maker.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP VELE ROBIN 2023.pdfPlný text práce49,93 MBAdobe PDFView/Open
VELE.docPosudek vedoucího práce53,5 kBMicrosoft WordView/Open
VELE.docxPosudek oponenta práce30,81 kBMicrosoft Word XMLView/Open
VELE.pdfPrůběh obhajoby práce55,1 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/53095

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.