Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKohout Jiří, Doc. Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorMašinda, Vojtěch
dc.contributor.refereeHošková Prokšová Jitka, RNDr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-16
dc.date.accessioned2023-08-02T10:43:06Z-
dc.date.available2021-6-23
dc.date.available2023-08-02T10:43:06Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2022-7-4
dc.identifier88157
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53276-
dc.description.abstractV této práci se autor zaměřuje na popsání zdánlivých poruch zákona zachování energie a zjišťuje, zda žáci na středních školách chápou zákon zachování energie. Úvodní část je zaměřena na historii zákona zachování energie a následně na příklady zdánlivého porušení zákona zachování energie. Dále je oddíl věnovaný výuce energie ve školské fyzice. Na to navazují příklady didakticky relevantní na úrovni střední školy, kde se autor věnuje příkladům vhodným pro výzkum na střední škole. Zbytek práce je věnován formulaci dotazníku, který byl podán online formu žákům na středních školách a následnému výsledku dotazníku.cs
dc.formatI, 42 s. (70 190 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectenergiecs
dc.subjectzákon zachování energiecs
dc.titleZdánlivá porušení zákona zachování energiecs
dc.title.alternativeApparent violations of the energy conservation lawen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studia
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedIn this bachelor thesis, the author aims for the description of disorders of conservation of energy and finds out whether students in high school understand conservation of energy. The introductory part is focused on the history of the law of conservation of energy and subsequently on examples of apparent violations of the law of conservation of energy. There is also a section dedicated to teaching energy in school physics. This is followed by didactically relevant examples at the high school level, where the author focuses on examples suitable for high school research. The rest of the work is devoted to the formulation of the questionnaire, which was administered online to high school students, and the subsequent results of the questionnaire.en
dc.subject.translatedenergyen
dc.subject.translatedconservation of energyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Vojtehc_Masinda.pdfPlný text práce960,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce94,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Masinda BP.pdfPosudek oponenta práce159,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Masinda-protokol.pdfPrůběh obhajoby práce232,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53276

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.