Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrotký Jan, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKindelmann, Tomáš
dc.contributor.refereeMoc Pavel, Mgr.
dc.date.accepted2023-6-13
dc.date.accessioned2023-08-02T10:43:38Z-
dc.date.available2022-10-11
dc.date.available2023-08-02T10:43:38Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-28
dc.identifier94354
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53335-
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je vytvořit výukové materiály s využitím QR kódů pro učitele na základních školách. Teoretická část se věnuje QR kódům a jejich využití v různých oblastech včetně historie, současnosti a budoucího potenciálu. Dále se zaměřuje na specifické využití QR kódů ve školách, na jejich konkrétní využití v různých předmětech a na výhody a nevýhody během zapojení do vzdělávacích aktivit. Praktická část se zabývá analýzou využití QR kódů ve výuce na vybrané základní škole v Plzeňském kraji. Výzkum byl proveden pomocí metody před a po rozhovorů s učiteli ve 13 vybraných předmětech. Vyučující vždy použili alespoň jednu výukovou aktivitu s QR kódy. Práce se dále zabývá zhodnocením výsledků této analýzy a hodnocením vyučovacích hodin s využitím QR kódů ve vybraných předmětech. Výsledkem práce je soubor výukových materiálů s QR kódy a jejich zhodnocení v praxi. Závěr práce poskytuje celkový pohled na využití QR kódů ve výuce na základních školách a nabízí výukové materiály pro učitele, kteří by chtěli využívat QR kódy ve svých hodinách.cs
dc.format88 s. (135 002)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectqr kódycs
dc.subjectvýukové materiálycs
dc.subjectvyučování s qr kódycs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectpre-post rozhovorycs
dc.subjectvýukové aktivitycs
dc.subjecthodnocení vyučovacích hodincs
dc.titleQR kódy ve školáchcs
dc.title.alternativeQR codes in schoolsen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to create teaching materials using QR codes for secondary school teachers. The theoretical part focuses on QR codes and their use in different areas, including history, present and future potential. It also focuses on the specific uses of QR codes in schools, such as the advantages and disadvantages, and the specific possibilities of using QR codes in different subjects. The practical part deals with the analysis of the use of QR codes in teaching in a selected primary school in the Pilsen region. The research was conducted using the method of before and after interviews with teachers in 13 selected subjects who used at least one teaching activity with QR codes. The thesis also deals with the evaluation of the results´ evaluation of this analysis and the lessons´ evaluation using QR codes in the selected subjects. The result of the work is a set of teaching materials with QR codes and their evaluation in practice. The paper concludes by providing an overall assessment of the use of QR codes in secondary school teaching and offers teaching materials for teachers who would like to use QR codes in their teaching.en
dc.subject.translatedqr codesen
dc.subject.translatedteaching materialsen
dc.subject.translatedteaching with qr codesen
dc.subject.translatedsecondary schoolen
dc.subject.translatedpre-post interviewsen
dc.subject.translatedteaching activitiesen
dc.subject.translatedlesson evaluationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kindelmann_Tomas_Diplomova_prace_2023.pdfPlný text práce18,88 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce58,23 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce60,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kindelmann-protokol.pdfPrůběh obhajoby práce269,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53335

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.