Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlavíková Marie, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorVaníková, Johana
dc.contributor.refereeKodejška Miloš, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2023-6-12
dc.date.accessioned2023-08-02T10:45:46Z-
dc.date.available2021-12-10
dc.date.available2023-08-02T10:45:46Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier90645
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53564-
dc.description.abstractTato diplomová práce se skládá zteoretické a praktické části. Vteoretické části se věnuje dětskému hlasu, vymezení pojmu hlasová výchova, cílům hlasové výchovy a jejímu zařazení v RVP ZV. Dále pak analýze učebnic a metodickým příručkám kučebnicím, rozvoji základních pěveckých dovedností a návyků a také progresivním prvkům v hlasové výchově. Výzkumná část popisuje výsledky ze tří výzkumných šetření, které byly získány metodou pozorování a metodou dotazníku. Poslední kapitola prezentuje modelovou hodinu hudební výchovy, vníž převážnou část tvoří hlasová výchova.cs
dc.format66 s., VII, (143 533 znaků).
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjecthlasová výchovacs
dc.subjectdětský hlascs
dc.subjectzpěvcs
dc.subjecthlasová hygienacs
dc.subjecthudebnostcs
dc.subjectpěvecké dovednostics
dc.subjectpěvecký postojcs
dc.subjecthlasový začátekcs
dc.subjecthlasová technikacs
dc.subjectintonacecs
dc.titleHlasová výchova na 1. stupni základní školy a efektivní metody její realizace (na základě výzkumu).cs
dc.title.alternativeVocal education of children at lower grade primary school and effective methods of its realization (based on research).en
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis consists of a theoretical part and a research. The theoretical part deals with the childs voice, the definition of vocal education, its goals and implementation in RVP ZV. Furthermore, it is focused on analysis of schoolbooks and teachers methodical guidelines for schoolbooks, development of basic singing skills and habits and also progressive elements in vocal education. The research describes results of three research investigations which were acquired by observation and questionnaires method. The last chapter presents model music class where major part is comprised by vocal education.en
dc.subject.translatedvocal educationen
dc.subject.translatedchild voiceen
dc.subject.translatedsingingen
dc.subject.translatedvoice hygieneen
dc.subject.translatedmusicalityen
dc.subject.translatedsinging skillsen
dc.subject.translatedsinging postureen
dc.subject.translatedvocal onseten
dc.subject.translatedvoice techniqueen
dc.subject.translatedintonationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Johana Vanikova.pdfPlný text práce1,76 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
VANIKOVA_DP_vedouci_Sla_2023.pdfPosudek vedoucího práce154,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vanikova_DP_oponent_Ko.pdfPosudek oponenta práce217,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Obhaj.Vanikova.pdfPrůběh obhajoby práce43,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53564

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.