Název: Kreativní pojetí poslechu hudby ve škole
Další názvy: Creative concept of listening to music at school
Autoři: Kroupová, Lucie
Vedoucí práce/školitel: Slavíková Marie, Doc. PaedDr. CSc.
Oponent: Bezděk Jiří, Prof. Mgr. MgA. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/53568
Klíčová slova: poslech hudby;aktivní poslech hudby;kreativita;práce s poslechem;hudební výchova.
Klíčová slova v dalším jazyce: listening to music;active listening to music;creativity;work with listening;music education.
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na kreativní pojetí poslechu hudby ve škole, konkrétně na druhém stupni základní školy. Hlavním záměrem práce je nastínit předpoklady žáků ke kreativnímu poslechu a jakým způsobem je lze rozvíjet. Praktická část obsahuje kreativní přípravy na hodinu, jejichž cílem je tvořivá práce jak s poslechovou skladbou, tak i propojení hudby, pohybu, výtvarného umění, kde si žáci vyzkouší tvořivé aktivity.
Abstrakt v dalším jazyce: The thesis focuses on the creative concept of listening to music at school, specifically at the second level of primary school. The main aim is to outline the pupils' aptitudes for creative listening and how they can be developed. The practical part contains creative preparations for the lesson, the aim of which is creative work with both listening composition and the interconnection of music, movement, visual arts, where pupils try creative activities..
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kreativni pojeti poslechu hudby ve skole.pdfPlný text práce1,48 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
KROUPOVA_DP_vedouci_Sla_2023.pdfPosudek vedoucího práce159,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kroupova_DP_oponent_Be_2023.pdfPosudek oponenta práce114,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Obhajoby Kroupova.pdfPrůběh obhajoby práce45,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53568

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.