Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Lovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Pangrácová, Adéla | |
dc.contributor.referee | Holeček Václav, PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2023-6-13 | |
dc.date.accessioned | 2023-08-02T10:46:59Z | - |
dc.date.available | 2021-11-9 | |
dc.date.available | 2023-08-02T10:46:59Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-4-27 | |
dc.identifier | 90428 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/53711 | - |
dc.description.abstract | V diplomové práci řeším míru sebepojetí u učitelů na 1. stupni základních škol. Téma jsem si vybrala proto, že míra sebepojetí úzce souvisí s tím, jak kvalitně učitel svoji profesi vykonává. Hlavním cílem této práce je zjistit míru sebepojetí u vybraných učitelů, kteří vyučují žáky prvního stupně. V dané práci vycházím z kvantitativního výzkumu s použitím dvou dotazníků, a to Bandurova dotazníku obecné Self-Efficacy a Rosenbergovy škály Self-Esteem, které byly oba přeloženy do českého jazyka. Hlavními zjištěnými závěry této práce jsou poznatky, že míra Self-Efficacy a Self-Esteem jsou u českých učitelů na velmi dobré úrovni. Největším výsledkem práce je, že míra sebepojetí je též u českých učitelů na vysoké úrovni. | cs |
dc.format | 1-77 s., I.-III. | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | sebepojetí | cs |
dc.subject | sebeúcta | cs |
dc.subject | sebeúčinnost | cs |
dc.subject | učitel | cs |
dc.subject | pedagogický pracovník | cs |
dc.subject | kvantitativní výzkum | cs |
dc.title | Sebepojetí učitele na 1. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Self-concept of a teacher at the 1st grade of elementary school | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | In my diploma thesis, I deal with the level of self-concept among teachers at the 1st grade of primary schools. I chose the topic because the level of self-concept is closely related to how well a teacher performs his profession. The main goal of this work is to determine the level of self-concept among selected teachers who teach first-grade students. In this work, I am based on quantitative research using two questionnaires, namely Bandura's general Self-Efficacy questionnaire and Rosenberg's Self-Esteem scale, both of which have been translated into the Czech language. The main findings of this work are the findings that the level of Self-Efficacy and Self-Esteem are at a very good level among Czech teachers. The biggest result of the work is that the level of self-concept is also at a high level among Czech teachers. | en |
dc.subject.translated | self-concept | en |
dc.subject.translated | self-esteem | en |
dc.subject.translated | self-efficacy | en |
dc.subject.translated | teacher | en |
dc.subject.translated | educational worker | en |
dc.subject.translated | quantitative research | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DIPLOMOVA PRACE_Pangracova.pdf | Plný text práce | 1,27 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Pangracova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 212,76 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Pangracova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 185,71 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Pangracova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 305,16 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/53711
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.