Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČerníková Marie, MgA. Ph.D.
dc.contributor.authorŠmídů, Eli
dc.contributor.refereeGažáková Eva, MgA. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-11
dc.date.accessioned2023-09-11T22:21:21Z-
dc.date.available2022-6-10
dc.date.available2023-09-11T22:21:21Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-30
dc.identifier91781
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53974-
dc.description.abstractTato práce se zabývá problematikou vztahu k přírodě dětí předškolního věku v současné době. Hlavním předmětem bakalářské práce je tvorba a realizace integrovaného bloku, který by dětem pomohl vztah k přírodě více rozvinout skrze užití metod dramatické výchovy. Teoretická část stanovuje cíle a záměry, definuje pojmy a cíle integrovaných oblastí a uvádí pedagogickou přípravu aktivit. Předmětem praktické části je realizace konkrétního projektu, evaluace každé činnosti a vyhodnocení záměrů a cílů.cs
dc.format54
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectenvironmentální výchovacs
dc.subjectdramatická výchovacs
dc.subjectprojekt.cs
dc.titlePraktické možnosti a způsoby zapojení činností environmentální výchovy v MŠ s využitím metod dramatické výchovycs
dc.title.alternativePractical ways to include environmental education activities in kindergartens using dramaen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro mateřské školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the issue of the relationship with nature of children at preschool age nowadays. The main subject of the bachelor's thesis is the creation and realization of an integrated block that would help children to develop their relationship with nature more through the use of dramatic education methods. The theoretical part sets goals and objectives, defines terms and goals of integrated areas and presents the pedagogical preparation of activities. The subject of the practical part is the implementation of a specific project, the evaluation of each activity and the evaluation of intentions and goals.en
dc.subject.translatedpreschoolen
dc.subject.translatedenvironmental educationen
dc.subject.translateddramatic educationen
dc.subject.translatedproject.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_Smidu.pdfPlný text práce1,78 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek oponentky BP_Eli Smidu.pdfPosudek oponenta práce813,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posudek vedouci BP Smidu.pdfPosudek vedoucího práce304,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smidu_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce214,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53974

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.