Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHonzík Lukáš, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorSedláčková, Kateřina
dc.contributor.refereeHuclová Miroslava, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-11
dc.date.accessioned2023-09-11T22:22:29Z-
dc.date.available2021-12-10
dc.date.available2023-09-11T22:22:29Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-29
dc.identifier90617
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54073-
dc.description.abstractDiplomová práce se snaží identifikovat kritická místa v matematice, které mohou žáci mít přechodu z prvního stupně na druhý. V teoretické části se diplomová práce zaobírá problémy s přechodem na druhý stupeň z různých pohledů. Praktická část vyhodnocuje dotazník určený pedagogům na druhém stupni. Dále obsahuje soubor úloh k procvičování. Součástí praktické části je i porovnání učiva v učebnicích a ŠVP.cs
dc.format59 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectprvní stupeňcs
dc.subjectdruhý stupeňcs
dc.subjectnásobilkacs
dc.subjectslovní úlohycs
dc.subjectgeometrie.cs
dc.titleKritická místa ve výuce matematiky při přechodu dětí z prvního \nl{}stupně na druhý stupeň ZŠcs
dc.title.alternativeCritical points in the teaching of mathematics in the transition of children from the first grade to the second grade of primary schoolen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis tries to identify critical points in mathematics that pupils may have when transitioning from the first grade to the second. In the theoretical part, the diploma thesis deals with problems with the transition to the second grade from different perspectives. The practical part evaluates a questionnaire intended for teachers at the second grade. It contains a set of tasks for practice. Part of the practical part is also a comparison of the curriculum in textbooks and ŠVP.en
dc.subject.translatedfirst gradeen
dc.subject.translatedsecond gradeen
dc.subject.translatedmultiplicationen
dc.subject.translatedmaths word problemsen
dc.subject.translatedgeometry.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Kriticka__mi_sta_ve_vy_uce_matematiky_pr_i_pr_echodu_de_ti__z_prvni_ho_stupne__na_druhy__stupen__ZS__Sedla_c_kova__Kater_ina.pdfPlný text práce1,97 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
M_Posudek_Sedlackova.pdfPosudek oponenta práce113,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce60,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sedlackova protokol.pdfPrůběh obhajoby práce337,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54073

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.