Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Písková Růžena, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Nováková, Šárka | |
dc.contributor.referee | Chýlová Helena, Doc. PaedDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2023-9-14 | |
dc.date.accessioned | 2023-09-18T22:11:35Z | - |
dc.date.available | 2021-11-23 | |
dc.date.available | 2023-09-18T22:11:35Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.date.submitted | 2023-6-28 | |
dc.identifier | 90554 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/54188 | - |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá pojetím učiva o způsobech obohacování slovní zásoby na 2. stupni ZŠ. Diplomovou práci tvoří teoretická východiska a praktická část. Praktická část je zaměřena na obsahovou analýzu učebnicových řad SPN, Nová škola a Fraus, ke kterým jsme si stanovili dvě výzkumné hypotézy. Učebnice srovnáváme se slovenskými učebnicemi, přičemž sledujeme, jak jsou v učebnicích rozvíjeny komunikační kompetence a komunikační přístup. Závěr práce tvoří sada vlastních pracovních listů, které usouvstažňujeme ke komunikačnímu přístupu. | cs |
dc.format | 166 s. (239 096) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | slovní zásoba | cs |
dc.subject | analýza učebnicových řad českého jazyka pro 2. stupeň základní školy | cs |
dc.subject | slovenské učebnice | cs |
dc.subject | komunikační kompetence | cs |
dc.subject | komunikační přístup | cs |
dc.title | Způsoby obohacování slovní zásoby ve výuce na 2. stupni ZŠ | cs |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Navazující | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with the concept of the curriculum on ways of enriching vocabulary in the 2nd grade of elementary school. The diploma thesis consists of theoretical starting points and a practical part. The practical part is focused on the content analysis of the SPN, Nová škola and Fraus textbook series, for which we established two research hypotheses. We compare the textbooks with Slovak textbooks, while observing how communication competences and communication approach are developed in the textbooks. The conclusion of the work consists of a set of own worksheets, which we apply to the communication approach. | en |
dc.subject.translated | vocabulary | en |
dc.subject.translated | analysis of czech language textbook series for the 2nd grade of elementary school | en |
dc.subject.translated | slovak textbooks | en |
dc.subject.translated | communication competence | en |
dc.subject.translated | communication approach | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace_Novakova.pdf | Plný text práce | 32,39 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
2023_novakova_piskova.pdf | Posudek vedoucího práce | 457,94 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
2023_novakova_chylova.pdf | Posudek oponenta práce | 447,12 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
2023_novakova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 69,56 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/54188
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.