Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSirotek Vladimír, PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorPetržilková, Gabriela
dc.contributor.refereeŠtrofová Jitka, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-9-12
dc.date.accessioned2023-09-18T22:11:46Z-
dc.date.available2021-12-13
dc.date.available2023-09-18T22:11:46Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-6-27
dc.identifier90559
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/54204-
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na problematiku chemického anorganického názvosloví a chemických rovnic. První kapitola obsahuje přehled anorganického názvosloví, základní typy chemických reakcí, jejich tvorbu a vyčíslení. Ve druhé kapitole se nachází rozbor dotazníkového šetření, kde se zjišťují obecné vztahy žáků k chemie a rozbor testových úloh, které souvisejí s touto problematikou. Důraz je kladen na rozbor jednotlivých úkolů v testu a přehled chyb, kterých se žáci dopouštějí nejčastěji. Dotazníkové šetření a testy byly zpracovány ve spolupráce se dvěma základními školami ZŠ Plzeň s ZŠ Horažďovice.cs
dc.format92
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectchemické anorganické názvoslovícs
dc.subjectchemické reakcecs
dc.subjectchemické rovnicecs
dc.subjecttestcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.titleProblematika chemických reakcí ve výuce chemie na ZŠcs
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedMaster's thesis focuses on the issues with chemical inorganic nomenclature and chemical equations. The first chapter contains an overview of inorganic nomenclature, basic types of chemical reactions, their formation and calculation. n the second chapter, there is an analysis of the questionnaire survey, where the students' general relations to chemistry and an analysis of the test tasks related to this issue are determined. Emphasis is placed on the analysis of individual tasks in the test and an overview of the mistakes that students make most often. The questionnaire survey and tests were prepared in cooperation with two elementary schools, ZŠ Plzeň and ZŠ Horažďovice.en
dc.subject.translatedchemical inorganic nomenclatureen
dc.subject.translatedchemical reactionsen
dc.subject.translatedchemical equationsen
dc.subject.translatedtesten
dc.subject.translatedquestionnaireen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KCH)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Petrzilkova - Problematika nazvoslovi a chemickych reakci ve vyuce chemie na ZS.pdfPlný text práce3,5 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hodnoceni DP 23 Sirotek - Petrzilkova.pdfPosudek vedoucího práce96,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posudek DP 23 Strofova - Petrzilkova (1).pdfPosudek oponenta práce263,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prubeh obhajob Petrzilkova.pdfPrůběh obhajoby práce26,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54204

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.