Název: Kritická místa kurikula ve výuce přírodopisu a biologie pohledem studentů učitelství
Autoři: Rokos, Lukáš
Citace zdrojového dokumentu: Arnica: časopis pro rozvoj přírodovědného vzdělávání. 2023, č. 1, s. 1–11.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická
Typ dokumentu: article
článek
URI: https://www.arnica.zcu.cz/cz/publikovana-cisla/rocnik-2023
http://hdl.handle.net/11025/54772
ISSN: 1804-8366
Klíčová slova: kritická místa kurikula;výuka přírodopisu a biologie;studenti učitelství
Klíčová slova v dalším jazyce: critical areas of the curriculum;teaching natural history and biology;student teachers
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2023)
Číslo 1 (2023)
Číslo 1 (2023)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Arnika_2023-1_1-Rokos-web.pdfPlný text247,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/54772

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.