Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková, Šárka
dc.contributor.authorŠobrová, Pavlína
dc.date.accepted2012-06-01
dc.date.accessioned2013-06-19T06:45:50Z
dc.date.available2011-02-28cs
dc.date.available2013-06-19T06:45:50Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-29
dc.identifier44045
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5575
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce bylo zjistit, jak lze vhodně přizpůsobit a zařadit karetní hry do vyučování matematiky na prvním stupni. Využila jsem k tomu klasické karetní hry a didaktické karetní hry, které nabízí současný trh pro základní školy. Vyzkoušením obměněných her jsem zjistila, že žákům matematické karetní hry pomáhají zábavnou formou procvičovat a upevňovat matematické znalosti. Karty slouží také samotnému učiteli, který může tyto hry opakovaně zařazovat do výuky matematiky jako vhodnou didaktickou pomůcku.cs
dc.format59 s. (67 859 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkaretní hrycs
dc.subjectdidaktická hracs
dc.subjectspolečenské hrycs
dc.subjectmatematické hrycs
dc.titleZařazení karetních her do vyučování matematiky na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeIntegrating card games into the mathematical education in the primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra matematiky, fyziky a technické výchovycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of my thesis was to find out how properly customize and include card games in teaching mathematics at the first grade. I used classical card games and educational card games offered by the current market for elementary school. Experiencing exchangeable games, I found out that the mathematical card games help pupils to practice and consolidate mathematical knowledge in a funny way. The cards also serve the teachers themselves who can re-integrate these games in the teaching of mathematics as a suitable didactic tool.en
dc.subject.translatedcard gamesen
dc.subject.translateddidactic gameen
dc.subject.translatedsocial gamesen
dc.subject.translatedmathematical gamesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Pavlina Sobrova - Diplomova prace.pdfPlný text práce2,76 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
sobrova.JPGPosudek vedoucího práce650,61 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít
Sobrova - opon..pdfPosudek oponenta práce106,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
SOBROVA - prot..pdfPrůběh obhajoby práce55,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5575

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.