Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorBláhová, Lucie
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2024-6-11
dc.date.accessioned2024-07-12T09:02:07Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2024-07-12T09:02:07Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier92699
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55782-
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá zhodnocením brandingu společnosti Orient Coffee s.r.o., plzeňské pražírny a kavárny, prodejny s kávou. Cílem práce je na základě teoretických poznatků a vlastního výzkumu zhodnotit branding značky Orient Coffee a navrhnout vhodná opatření pro posílení její pozice na trhu. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy z oblasti brandingu a výzkumu značky. Následně je zhodnocen trh kávy v České republice. Praktická část představuje návrh vlastního výzkumného šetření a prezentuje výsledky realizovaného kvalitativního šetření formou Focus Group se zaměstnanci a kvantitativního dotazování zákazníků. Výzkum identifikoval klíčové atributy a hodnoty značky Orient Coffee, zhodnotil její komunikaci a grafickou identitu. Na závěr jsou navržena doporučení pro praxi.cs
dc.format95
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectznačkacs
dc.subjectvýzkum značkycs
dc.subjectvnímání značkycs
dc.subjectbrandcs
dc.subjectbrandingcs
dc.subjecthodnoty značkycs
dc.subjectpražírna kávycs
dc.subjectkavárnacs
dc.titleZhodnocení brandingu pražírny kávycs
dc.title.alternativeEvaluating of Branding of a Coffee Roasteryen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the evaluation of branding of Orient Coffee Ltd., a roastery, café and a coffee shop in Pilsen. The aim of the thesis is to evaluate the branding of Orient Coffee based on theoretical knowledge and own research and to propose appropriate measures to strengthen its market position. The theoretical part defines the basic concepts of branding, brand research and evaluates coffee market in the Czech Republic. The practical part presents a design of own research and presents the results of a qualitative survey in the form of a Focus Group with employees and a quantitative survey of customers. The research identified the key attributes and values of the Orient Coffee brand, evaluated its communication and graphic identity. At the end there are proposed are recommendations for practice.en
dc.subject.translatedbranden
dc.subject.translatedbrandingen
dc.subject.translatedbrand researchen
dc.subject.translatedbrand perceptionen
dc.subject.translatedbrand valuesen
dc.subject.translatedcoffee roasteryen
dc.subject.translatedcaféen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Blahova.pdfPlný text práce3,41 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Blahova_Lucie_v.pdfPosudek vedoucího práce123,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Blahova_Lucie_o.pdfPosudek oponenta práce125,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55782

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.