Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorVybíralová, Eliška
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2024-6-12
dc.date.accessioned2024-07-12T09:02:08Z-
dc.date.available2023-9-8
dc.date.available2024-07-12T09:02:08Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96281
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55788-
dc.description.abstractCílem této diplomové práce je navrhnout komunikační kampaň pro nový produkt Žárovková písmena. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako marketingový mix, marketingová komunikace, komunikační mix, cílený marketing nebo analýza marketingového prostředí. Empirická část začíná představením společnosti T.O. Events & Congress a jejího nového produktu. Dále navazuje analýza marketingového prostředí a analýza cílových zákazníků. Veškeré analýzy jsou poté zaneseny do SWOT matice. Následuje průzkum preferencí spotřebitelů vybraného segmentu pomocí kvalitativního výzkumu metodou polostrukturovaných rozhovorů. Na závěr práce je navrhnuta komunikační kampaň pro produkt dle metody 5M, v níž jsou využity veškeré výstupy z analýz a průzkumu preferencí spotřebitelů.cs
dc.format111 s. (161 077 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectkomunikační kampaňcs
dc.subjectnový produktcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.titleKomunikační kampaň vybraného produktucs
dc.title.alternativeCommunication campaign of a chosen producten
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programPodniková ekonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to design a communication campaign for the new product Žárovková písmena. In the theoretical part, concepts such as marketing mix, marketing communication, communication mix, target marketing or marketing environment analysis are explained. The empirical part starts by introducing the company T.O. Events & Congress and its new product. This is followed by an analysis of the marketing environment and an analysis of the target customers. All analyses are then entered into a SWOT matrix. This is followed by an exploration of the preferences of consumers in the selected segment through qualitative research using the method of semi-structured interviews. At the end of the thesis, a communication campaign for the product is proposed according to the 5M method, in which all the outputs from the analyses and consumer preference survey are used.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedcommunication campaignen
dc.subject.translatednew producten
dc.subject.translatedsocial mediaen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Vybi_ralova_.pdfPlný text práce2,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Vybiralova_v.pdfPosudek vedoucího práce125,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vybiralova_Eliska_o.pdfPosudek oponenta práce123,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55788

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.