Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorOvesleová Hana, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorProcházková, Tereza
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2024-6-12
dc.date.accessioned2024-07-12T09:02:08Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:02:08Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96303
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55789-
dc.description.abstractDiplomová práce má za cíl vytvořit projektový návrh komunikační kampaně pro získání zaměstnanců pro plzeňský závod podniku JTEKT Czech Republic s.r.o. pomocí metody 5M. Teoretická část se zabývá oblastí personálního marketingu spolu s vymezením personálního marketingového mixu a HR komunikační kampaně. Pozornost je zaměřena i na aktuální trh práce a jeho možné predikce. V praktické části jsou představeny personální procesy společnosti JTEKT Czech Republic s.r.o., přičemž je rozebráno její vnitřní a vnější prostředí, jež souvisí s náborovou komunikační kampaní. Analýza vnitřního prostředí je provedena pomocí analýzy dokumentů, skupinových a hloubkových rozhovorů se zaměstnanci. Vnější prostředí je zkoumáno prostřednictvím SLEPT analýzy, analýzy konkurence a buzz monitoringu. Na základě zjištěných informací je pak proveden komplexní návrh komunikační kampaně dle metody 5M včetně možných doporučení pro podnik.cs
dc.format106 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectkomunikační kampaňcs
dc.subjectnáborová kampaňcs
dc.subjectpersonální marketingcs
dc.subjectpersonální marketingový mixcs
dc.subjecttrh prácecs
dc.titleNávrh komunikační kampaně pro získání zaměstnanců pro podnikcs
dc.title.alternativeDesign of a communication campaign to recruit employees to the companyen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programPodniková ekonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis aims to create a project proposal for a communication campaign to recruit employees for for the Pilsen plant of JTEKT Czech Republic s.r.o. using the 5M method. The theoretical part deals with the area of HR marketing along with the definition of the HR marketing mix and HR communication campaign. Attention is also focused on the current labor market and its possible predictions. The practical part presents the HR processes of JTEKT Czech Republic s.r.o., analyzing its internal and external environment related to the recruitment communication campaign. The analysis of the internal environment is carried out using document analysis, focus groups and in-depth interviews with employees. The external environment is examined through SLEPT analysis, competitor analysis and buzz monitoring. Based on the information gathered, a comprehensive communication campaign proposal is developed following the 5M method, including possible recommendations for the company.en
dc.subject.translatedcommunication campaignen
dc.subject.translatedhuman resource marketing mixen
dc.subject.translatedjob marketen
dc.subject.translatedpersonal marketingen
dc.subject.translatedrecruitment campaignen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Prochazkova_DP_.pdfPlný text práce4,87 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prochazkova_Tereza_v.pdfPosudek vedoucího práce126,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prochazkova_Tereza_o.pdfPosudek oponenta práce121,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55789

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.