Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Slowík, Josef | |
dc.contributor.author | Lansdorf, Petr | |
dc.date.accepted | 2012-09-04 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T06:45:56Z | - |
dc.date.available | 2010-06-18 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T06:45:56Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-06-27 | |
dc.identifier | 43754 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/5588 | |
dc.description.abstract | V bakalářské práci se věnuji problematice výuky etické výchovy na SOŠ a SOU. V teoretické části jsem vysvětlil základní pojmy a popsal současnou situaci výuky EV v českém školství. V praktické části jsem provedl komparativní analýzu částí ŠVP tří SOŠ a SOU a dotazníkové šetření mezi učiteli a žáky těchto škol. | cs |
dc.format | 42 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=43754 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | morálka | cs |
dc.subject | etika | cs |
dc.subject | prosociálnost | cs |
dc.subject | etická výchova | cs |
dc.subject | hodnotová orientace | cs |
dc.subject | srovnávací analýza | cs |
dc.subject | sociálně patologické jevy | cs |
dc.subject | klíčové kompetence | cs |
dc.subject | průřezová témata | cs |
dc.title | Etická výchova v prostředí SOŠ a SOU | cs |
dc.title.alternative | Ethics Education at SOS and SOU | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis is devoted to the issue of teaching ethics at secondary technical schools and vocational schools. In the theoretical part, I explained the basic terms and described the current situation of ethics teaching in Czech schools. In the practical part, I conducted a comparative analysis of parts of educational programs of three vocational schools and a survey among teachers and pupils of these schools. | en |
dc.subject.translated | morality | en |
dc.subject.translated | ethics | en |
dc.subject.translated | ethical education | en |
dc.subject.translated | value orientation | en |
dc.subject.translated | a comparative analysis | en |
dc.subject.translated | socio-pathological phenomena | en |
dc.subject.translated | key competencies | en |
dc.subject.translated | cross-cutting themes | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_Lansdorf.pdf | Plný text práce | 325,81 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
lansdorf VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 40,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
lansdorf OP.pdf | Posudek oponenta práce | 38,74 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
lansdorf O.pdf | Průběh obhajoby práce | 12,86 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5588
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.