Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKochová Eliška, Ing.
dc.contributor.authorPešková, Vanessa
dc.contributor.refereePichlík Lukáš, Ing. MBA
dc.date.accepted2024-6-5
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:18Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:18Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier95729
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55952-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové kampaně pro společnost Sunus s.r.o., která se specializuje na fotovoltaické elektrárny a tepelná čerpadla, s cílem posílit její pozici na trhu s obnovitelnými zdroji energie a zvýšit povědomí o produktu. V první části práce jsou teoreticky zkoumány pojmy marketing služeb, marketingový mix služeb, komunikační mix, integrovaná marketingová komunikace a marketingové prostředí. Druhá praktická část se zaměřuje na aplikaci těchto konceptů ve společnosti Sunus. Ta zahrnuje analýzu současné situace, identifikaci konkurentů a cílových skupin a návrh marketingové kampaně zaměřené na zvýšení povědomí o značce, získání nových zákazníků a zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků.cs
dc.format58 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová kampaňcs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.subjectsunus s.r.o.cs
dc.titleNávrh marketingové kampaně pro vybranou společnostcs
dc.title.alternativeDesign of a marketing campaign for a selected companyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the design of a marketing campaign for Sunus s.r.o., a company specializing in solar panels, to achieve its position in the renewable energy market and increase product awareness. In the first part of the work, the concepts of service marketing, service marketing mix, communication mix, integrated marketing communication and marketing environment are theoretically examined. The second practical part focuses on the application of these concepts at Sunus. This includes the analysis of the current situation, identification of competitors and target groups, and the design of a marketing campaign aimed at increasing brand awareness, acquiring new and increasing the satisfaction of existing customersen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing campaignen
dc.subject.translatedsituational analysisen
dc.subject.translatedsunus s.r.o.en
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Navrh marketingove kampane pro vybranou spolecnost.pdfPlný text práce2,11 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Peskova_Vanessa_v.pdfPosudek vedoucího práce125,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
peskova_vanessa_o.pdfPosudek oponenta práce192,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55952

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.