Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorVolková, Lucie
dc.contributor.refereeTurchyn Liuba, magistr kand.ekon.věd, dipl.spec.
dc.date.accepted2024-6-5
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:20Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:20Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96065
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55959-
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce se zabývá aplikací mystery shoppingu ve vybraných společnostech, které se specializují na prodej spotřební elektroniky. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou představeny základy marketingového výzkumu a následně představena technika mystery shopping. Ve druhé, praktické části, je popsána aplikace mystery shoppingu na vybraných prodejnách s cílem zhodnotit úroveň zákaznického servisu a celkového prostředí. Na základě shromážděných dat jsou identifikovány oblasti, kde je možné provést zlepšení, a formulovány návrhy pro zlepšení zákaznického servisu.cs
dc.format69 s. (106 140 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectzákaznická spokojenostcs
dc.subjectzákaznický serviscs
dc.titleMystery shopping ve vybrané firměcs
dc.title.alternativeMystery shopping in a selected companyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor's thesis explores the application of mystery shopping in selected companies specializing in the sale of electrical appliances and electronics. The thesis is divided into two parts. The theoretical section introduces the fundamentals of marketing research and subsequently presents the technique of mystery shopping. In the second, practical part, the application of mystery shopping at selected stores is described with the aim of assessing the level of customer service and the overall environment. Based on the collected data, areas are identified where improvements can be made, and proposals are formulated to enhance customer service.en
dc.subject.translatedmystery shoppingen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedcustomer satisfactionen
dc.subject.translatedcustomer serviceen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Volkova.pdfPlný text práce1,06 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Volkova_Lucie _v.pdfPosudek vedoucího práce122 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Volkova_Lucie_o.pdfPosudek oponenta práce120,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55959

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.