Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPrantl David, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorBrzobohatá, Natálie
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-5
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:20Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:20Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96066
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55960-
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je role sociálních médií v nákupním chování spotřebitelů. Cílem práce je navrhnout doporučení pro firmy působící ve vybraném segmentu oblečení a obuvi. V první části práce probíhá literární rešerše, ve které jsou představeny a definovány klíčové termíny související se zkoumaným tématem. V praktické části dochází ke sběru dat prostřednictvím online dotazníku zaměřeného na vliv sociálních médií při nákupním rozhodování v segmentu oblečení a obuvi. Před uskutečněním výzkumu byly stanoveny výzkumné otázky a formulovány hypotézy, které povedou k zodpovězení těchto otázek. Získaná data jsou analyzována a na jejich základě jsou vyvozeny závěry a formulována doporučení pro firmy působící v daném segmentu.cs
dc.format70
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectnákupní chování spotřebitelůcs
dc.titleRole sociálních médií v nákupním chování spotřebitelůcs
dc.title.alternativeThe role of social media in consumer buying behaviouren
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe topic of this bachelor thesis is the role of social media in consumer buying behaviour. The aim of the thesis is to propose recommendations for companies operating in the selected segment of clothing and footwear. In the first part of the thesis, a literature search is conducted in which key terms related to the topic under study are introduced and defined. In the practical part, data is collected through an online questionnaire focused on the influence of social media in purchasing decisions in the clothing and footwear segment. Before conducting the research, research questions were set and hypotheses were formulated to answer these questions. The data collected is analyzed and based on the data, conclusions are drawn and recommendations are formulated for companies operating in the segment.en
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedconsumeren
dc.subject.translatedconsumer buying behaviouren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Brzobohata 2024.pdfPlný text práce1,68 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Brzobohata_natalie_v.pdfPosudek vedoucího práce186,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Brzobohata_o.pdfPosudek oponenta práce132,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce37,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55960

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.