Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠtumpf Petr, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorRosová, Simona
dc.contributor.refereeOvesleová Hana, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-6
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:21Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:21Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96087
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55969-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá spotřebním chováním návštěvníků destinací dark turismu na území České republiky. Práce je rozdělena do několika dílčích kapitol. První kapitola se zabývá literární rešerší v oblasti témat dark turismu, spotřebního chování, marketingové komunikace, segmentace návštěvníků a destinací turismu. Další kapitoly se zabývají metodikou výzkumu a samotným kombinovaným výzkumem v podobě dotazníkového šetření a rozhovorů. Výstupem práce je soubor návrhových opatření směřovaných destinacím dark turismu na základě výsledků výzkumu. Cílem práce je definování cílových skupin návštěvníků destinací dark turismu na území ČR, popsat jejich spotřební chování a na základě toho doporučit, jakým způsobem by se měla ubírat marketingová komunikace destinací dark turismu v souladu s pietou místa.cs
dc.format78
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectspotřební chovánícs
dc.subjectdark turismuscs
dc.subjectdestinace dark turismucs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectturismuscs
dc.titleSpotřební chování návštěvníků destinací dark turismu v České republicecs
dc.title.alternativeConsumer behavior of visitors in dark tourism destinations in the Czech Republicen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the consumption behaviour of visitors to dark tourism destinations in the Czech Republic. The thesis is divided into several subchapters. The first chapter deals with literature research on the topics of dark tourism, consumer behaviour, marketing communication, visitor segmentation and tourism destinations. The next chapters deal with the research methodology and the combined research itself in the form of a questionnaire survey and interviews. The output of the thesis is a set of suggestive measures directed to dark tourism destinations based on the research results. The aim of the thesis is to define the target groups of visitors to dark tourism destinations in the Czech Republic, to describe their consumption behaviour and, on this basis, to recommend how the marketing communication of dark tourism destinations should be directed in accordance with the commemoration and respect of place.en
dc.subject.translatedconsumer behavioren
dc.subject.translateddark tourismen
dc.subject.translateddark tourism destinationsen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedtourismen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP- Rosova Simona.pdfPlný text práce5,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rosova_Simona_v.pdfPosudek vedoucího práce121,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rosova_Simona_o.pdfPosudek oponenta práce123,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55969

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.