Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPánek, Adam
dc.contributor.refereeKochová Eliška, Ing.
dc.date.accepted2024-6-6
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:23Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:23Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96291
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55978-
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na analýzu a srovnání marketingové komunikace nízkonákladových a tradičních leteckých společností. V teoretické části jsou definovány klíčové pojmy jako je marketingová komunikace nebo marketingový mix, a je představen vývoj a současný stav leteckého průmyslu. Praktická část na základě dotazníkového šetření a obsahové analýzy představuje vybrané letecké společnosti, na základě kterých následně popisuje a sumarizuje marketingový mix a marketingovou komunikaci.cs
dc.format70 s. (112 230 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectletecké společnostics
dc.subjectnízkonákladové letecké společnostics
dc.subjecttradiční letecké společnostics
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.titleMarketingová komunikace nízkonákladových a tradičních leteckých společnostícs
dc.title.alternativeMarketing communication of low-cost and traditional airlinesen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on the analysis and comparison of marketing communication of low-cost and traditional airlines. In the theoretical part, key terms such as marketing communication or marketing mix are defined including the evolution and current situation of the airline industry. Based on a questionnaire survey and content analysis, the practical part introduces selected airlines and afterwards describes and summarizes the marketing mix and marketing communication of these airline types.en
dc.subject.translatedairlinesen
dc.subject.translatedairline companiesen
dc.subject.translatedlow-cost airlinesen
dc.subject.translatedtraditional airlinesen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Panek.pdfPlný text práce1,56 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Panek_v.pdfPosudek vedoucího práce122,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Panek_Adam_o.pdfPosudek oponenta práce125,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55978

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.