Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorDeja, Matěj
dc.contributor.refereeŠtumpf Petr, Doc. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-3
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:25Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:25Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96325
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55991-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se v návaznosti na stoupající globální důraz na etické a udržitelné obchodní praktiky zaměřuje na roli udržitelnosti a společenské odpovědnosti firem (CSR) ve formování strategií a operací společnosti Alza.cz a.s. Cílem práce je získat hlubší porozumění tomu, jak jsou obě společnosti vnímány z pohledu společenské odpovědnosti a udržitelnosti, jak tyto faktory ovlivňují rozhodování spotřebitelů a z toho následně vyvodit doporučení pro Alzu. Tato práce také zdůrazňuje význam začlenění principů CSR do podnikových strategií, jakožto klíč k dlouhodobému úspěchu a udržitelnému rozvoji.cs
dc.format54 s. (85 315 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectspolečenská odpovědnost firemcs
dc.subjectcsrcs
dc.subjectudržitelnostcs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectchování spotřebitelůcs
dc.subjectsrovnání trhucs
dc.subjectpreference spotřebitelůcs
dc.subjectdopad na životní prostředícs
dc.titleUdržitelnost a společenská odpovědnost vybraného podnikucs
dc.title.alternativeSustainability and social responsibility of the selected companyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the role of sustainability and Corporate Social Responsibility (CSR) in shaping the strategies and operations of Alza.cz a.s. in the context of the growing global emphasis on ethical and sustainable business practices. The aim of the thesis is to gain a deeper understanding of how both companies are perceived in terms of CSR and sustainability, how these factors influence consumer decision making and then to make recommendations for Alza. This thesis also highlights the importance of incorporating CSR principles into corporate strategies as a key to long-term success and sustainable development.en
dc.subject.translatedcorporate social responsibilityen
dc.subject.translatedcsren
dc.subject.translatedsustainabilityen
dc.subject.translatede-commerceen
dc.subject.translatedconsumer behavioren
dc.subject.translatedmarket comparisonen
dc.subject.translatedconsumer perceptionsen
dc.subject.translatedenvironmental impacten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DEJAbpfinal (pdfa).pdfPlný text práce1,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BP_Deja_v.pdfPosudek vedoucího práce123,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Deja_Matej_o.pdfPosudek oponenta práce123,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55991

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.