Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorChomová, Gabriela
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2024-6-6
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:26Z-
dc.date.available2023-10-23
dc.date.available2024-07-12T09:03:26Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-22
dc.identifier96889
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/55998-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci vybraných online obchodů s cílem posoudit efektivitu jejich strategií a navrhnout možná zlepšení a doporučení pro budoucí praxi. Je strukturována do teoretické a praktické části. V teoretické sekci autor nejprve definuje marketingovou komunikaci a jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Praktická část se dále zabývá analýzou marketingové komunikace společností Zalando a Answear, po které následuje porovnání používaných marketingových nástrojů. V závěru práce jsou shrnuty dílčí závěry a formulována vhodná doporučení.cs
dc.format53
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectonline prodejcs
dc.titleMarketingová komunikace vybraných internetových obchodůcs
dc.title.alternativeMarketing communication of selected e-shopsen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the marketing communication of selected online stores with the aim of assessing the effectiveness of their strategies and proposing possible improvements and recommendations for future practice. It is structured into theoretical and practical sections. In the theoretical section, the author first defines marketing communication and the individual tools of the marketing communication mix. The practical part further deals with the analysis of marketing communication of Zalando and Answear companies, followed by a comparison of the marketing tools used. In conclusion, the partial conclusions are summarized, and suitable recommendations are formulated.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedonline salesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Chomova.pdfPlný text práce1,5 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chomova_Gabriela_v.pdfPosudek vedoucího práce129,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chomova_Gabriela_o.pdfPosudek oponenta práce120,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/55998

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.