Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBurešová Kateřina, JUDr. Ph.D.
dc.contributor.authorRandlová, Tereza
dc.contributor.refereeVítek Jindřich, JUDr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-5-23
dc.date.accessioned2024-07-12T09:03:33Z-
dc.date.available2023-3-28
dc.date.available2024-07-12T09:03:33Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-3-31
dc.identifier95646
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56012-
dc.description.abstractV této diplomové práci se autor zabývá problematikou klamavé reklamy. Práce ve svém úvodě čtenáře seznámí s hospodářskou soutěží a nekalou soutěží jako celkem a základními pojmy jako je soutěžitel a spotřebitel. Čtenář se následně seznámí s několika případy ze soudní a správní praxe. Dále jsou zde popsány psychologické aspekty reklamy, regulace reklamy a nezbytnou součástí je právní úprava.cs
dc.format68 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectreklamacs
dc.subjectklamavá reklamacs
dc.subjecthospodářská soutěžcs
dc.subjectnekalá soutěžcs
dc.subjectsoutěžitelcs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.titleKlamavá reklamacs
dc.title.alternativeMisleading advertisingen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelMagisterský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta právnická
dc.thesis.degree-programPrávo a právní věda
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the issue of misleading advertising. In its introduction, the thesis introduction the reader with economic competition and unfair competition as a whole, and with basic concepts such as competitor and consumer. The reader is then introduced to several cases from court and administrative practice. The thesis also describes the psychological aspects of advertising, the regulation of advertising, and the legal framework.en
dc.subject.translatedadvertisementen
dc.subject.translatedmisleading advertisingen
dc.subject.translatedeconomic competitionen
dc.subject.translatedunfair competitionen
dc.subject.translatedcompetitoren
dc.subject.translatedconsumeren
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KOP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Randlova Tereza_Diplova prace - Klamava reklama.pdfPlný text práce1,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Randlova-2.pdfPosudek oponenta práce293,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Randlova-1.pdfPosudek vedoucího práce425,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Randlova Tereza.pdfPrůběh obhajoby práce267,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56012

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.