Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJarý Čestmír, PhDr.
dc.contributor.authorKoutný, Jiří
dc.contributor.refereeMartinčík David, JUDr. Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-2-5
dc.date.accessioned2024-07-12T09:04:17Z-
dc.date.available2021-10-25
dc.date.available2024-07-12T09:04:17Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2023-4-20
dc.identifier90052
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56126-
dc.description.abstractAutor řeší dopad covidu a energetické krize na vybrané ukazatele výkonnosti jednoho ze zákaznických center společnosti innogy Energie. Vybranými ukazateli jsou návštěvnost zákaznického centra a počet uzavřených akvizic elektřiny a zemního plynu a sledovaným obdobím jsou roky 2019-2022. Autor ověřuje předpoklad, že události na ukazatele vliv měly. K řešení problému je použito metod statistického zpracování dat. Autor ověřuje normalitu rozdělení veličin, hledá korelace a srovnává návštěvnost v jednotlivých zkoumaných letech. Výstupem je prokázání existence vlivu covidu a energetické krize na vývoj sledovaných ukazatelů prostřednictvím metod statistického zpracování dat. Přínosem je zjištění, že pro zákaznické centrum by měly být vypracovány procesy, metodiky a marketingové kampaně, které by zákaznickému centru pomohly situaci lépe zvládnout, pokud by se znovu zopakovala.cs
dc.format58
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectinnogy energiecs
dc.subjectzákaznické centrumcs
dc.subjectcovidcs
dc.subjectenergetická krizecs
dc.subjectstatistické zpracování datcs
dc.titleEkonomické dopady současné situace na konkrétní firmucs
dc.title.alternativeEconomic impacts of the current situation to a particular companyen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe author deals with the impact of covid and the energy crisis on selected performance indicators of one of the customer centers of innogy Energie company. The selected indicators are the number of visitors and the number of closed acquisitions of electricity and natural gas, and the monitored period is the years 2019-2022. The author verifies the assumption that the events had an effect on the indicators. Statistical data processing methods are used to solve the problem. The author verifies the normality of the distribution, looks for correlations and compares the number of visitors in the particular years under investigation. The output is the proof of the existence of the influence of covid and the energy crisis on the development of the monitored indicators through methods of statistical data processing. The benefit is finding that processes, methodologies and marketing campaigns should be developed for the customer center to help the customer center handle the situation better if it will happen again.en
dc.subject.translatedinnogy energieen
dc.subject.translatedcustomer centeren
dc.subject.translatedcoviden
dc.subject.translatedenergy crisisen
dc.subject.translatedstatistical data processingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jiri Koutny BC prace.pdfPlný text práce2,94 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek vedouci BP Koutny.pdfPosudek vedoucího práce121,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Koutny_Jiri_o.pdfPosudek oponenta práce124,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,82 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56126

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.