Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSkálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorDrahokoupil, Jakub
dc.contributor.refereeMachová Kristýna, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-2-5
dc.date.accessioned2024-07-12T09:04:19Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2024-07-12T09:04:19Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2023-12-11
dc.identifier93102
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56134-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na zlepšení CRM a zvýšení konkurenceschopnosti e shopu ExtraProdukty.cz. V teoretické části jsou vymezeny pojmy CRM a jeho specifické funkce, složky a jeho význam pro konkurenceschopnost. Dále se práce zabývá fenomény chatbot a live chat a jejich významem v CRM. V praktické části jsou představeny detaily fungování e-shopu ExtraProdukty.cz, provedena analýza získávání informací o zákaznících a používání CRM nástrojů. Na základě této analýzy jsou navržena konkrétní opatření pro zlepšení fungování CRM v obchodě ExtraProdukty.cz.cs
dc.format82 s.
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectcrm (řízení vztahů se zákazníky)cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectkonkurenceschopnostcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectchatbotcs
dc.subjectlive chatcs
dc.titleŘízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podnikucs
dc.title.alternativeCustomer Relationship Management and Its Importance for Strengthening the Company's Competitivenessen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis focuses on improving CRM and enhancing the competitiveness of the ExtraProdukty.cz e-shop. The theoretical part defines the concepts of CRM, its specific functions, components, and its significance for competitiveness. Furthermore, the thesis delves into the phenomenon of chatbot and live chat and their significance in CRM. In the practical part, the functioning details of the ExtraProdukty.cz e-shop are presented, and an analysis of customer information acquisition and the use of CRM tools is conducted. Based on this analysis, specific measures are proposed to improve the functioning of CRM in the ExtraProdukty.cz store.en
dc.subject.translatedcrm (customer relationship management)en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedcompetitivenessen
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedchatboten
dc.subject.translatedlive chaten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Jakub_Drahokoupil.pdfPlný text práce1,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Drahokoupil_v.pdfPosudek vedoucího práce226,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Drahokoupil_o.pdfPosudek oponenta práce122,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce39,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56134

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.