Title: | Výběr nových pracovníků ve školách a jejich adaptace v pracovním procesu |
Other Titles: | Recruitment of new employees at schools and their adaptation at the work process |
Authors: | Procházková, Karolína |
Advisor: | Špačková Petra, Mgr. et Mgr. |
Referee: | Kutlák Jiří, Ing. Ph.D. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/56139 |
Keywords: | adaptace;orientace;personální činnosti;výběr nových pracovníků;vedení školy;lidské zdroje |
Keywords in different language: | adaptation;orientation;personnel activities;recruitment of new employees;school management;human resources |
Abstract: | Bakalářská práce je zaměřena na výběr nových pracovníků ve školách a jejich adaptaci v pracovním procesu. Hlavním cílem práce je analyzovat výzkumný problém spjatý s personálními činnostmi a adaptačními činnostmi ve vybrané organizaci a následně provést závěry z provedených šetření a vytvoření plánu opatření pro vybranou organizaci. |
Abstract in different language: | The bachelor thesis is focused on the selection of new employees at schools and their adaptation at the work process. The main objective of the thesis is to analyze the research problem related to the personnel and orientation activities in the selected organization and then to make conclusions from the research and to create a plan of action for the selected organization. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace KAROLINA PROCHAZKOVA.pdf | Plný text práce | 4,06 MB | Adobe PDF | View/Open |
PROCHAZKOVA_Karolina_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 128,58 kB | Adobe PDF | View/Open |
Prochazkova Karolina_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 127,09 kB | Adobe PDF | View/Open |
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdf | Průběh obhajoby práce | 38,25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/56139
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.