Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPatakyová, Kamila
dc.contributor.refereeSkálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-14
dc.date.accessioned2024-07-12T09:04:32Z-
dc.date.available2024-2-5
dc.date.available2024-07-12T09:04:32Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-5
dc.identifier97768
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56213-
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou "Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku." Záměrem bylo provést analýzu současného stavu CRM u společnosti Pittsburgh Corning CR, s.r.o. a na základě této analýzy navrhnout strategie, které by pomohly zlepšit CRM a posílit konkurenceschopnost podniku. Teoretická část bakalářské práce je sepsána z vybrané odborné literatury. Praktická část bakalářské práce je vypracována na základě poskytnutých interních dokumentů společnosti, dálé pak poskytnuté informace od obchodního manažera, manažera nákupu a pracovníka zákaznického servisu podniku a z vlastních poznatků. V analytické části je čtenář seznámen se společností Pittsburgh Corning CR, s.r.o., porovnání společnosti před a po covidu, následuje seznámení s konkurencí, zpracování Porterovy analýzy 5 sil, SWOT analýza, současný stav CRM ve společnosti a na závěr se autorka věnuje návrhům na zlepšení řízení vztahů se zákazníky.cs
dc.format71
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectcrm (řízení vztahů se zákazníky)cs
dc.subjectswot (silné stránkycs
dc.subjectslabé stránkycs
dc.subjectpříležitosti a hrozby)cs
dc.subjectporterův model 5 silcs
dc.subjectcovid-19cs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectedics
dc.titleŘízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podnikucs
dc.title.alternativeCustomer relationship management and its importance for strengthening the company's competitiveness.en
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programPodniková ekonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis deals with the issue of "Customer relationship management and its importance for strengthening the company's competitiveness." The intention was to perform an analysis of the current state of CRM at Pittsburgh Corning CR, s.r.o. and based on this analysis to propose strategies that would improve CRM and help the competitiveness of the business. The theoretical part of the bachelor thesis is written from selected professional literature. The practical part of the bachelor's thesis is prepared on the basis of the company's internal documents provided, as well as the information provided by the sales manager, purchasing manager and customer service employee of the company and from own knowledge. In the analytical part, the reader is introduced to the company Pittsburgh Corning CR, s.r.o., a comparison of the company before and after covid, followed by an introduction to the competition, processing of Porter's 5 forces analysis, SWOT analysis, the current state of CRM in the company, and finally, the author deals with suggestions for improving management customer relations.en
dc.subject.translatedcrm (customer relationship management)en
dc.subject.translatedswot (strengthsen
dc.subject.translatedweaknessesen
dc.subject.translatedopportunities and threats)en
dc.subject.translatedporter's five forcesen
dc.subject.translatedcovid-19en
dc.subject.translatedmarketing communicationsen
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedcompetitionen
dc.subject.translatededien
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP prace-Patakyova final .pdfPlný text práce1,41 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Patakyova Kamila_v.pdfPosudek vedoucího práce123,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
PATAKYOVA Kamila_o.pdfPosudek oponenta práce223,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56213

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.