Název: | Motivace žáků k předmětu Zbožíznalství na SOŠ a SOU Podbořany |
Další názvy: | Students motivation to learning Artickel knowlege |
Autoři: | Fousová, Petra |
Vedoucí práce/školitel: | Soukupová, Pavla |
Datum vydání: | 2012 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/5621 |
Klíčová slova: | motivace;škola;učitel;výuka;zbožíznalství;žák |
Klíčová slova v dalším jazyce: | motivation;school;teacher;teaching;artickel knowlege;pupil |
Abstrakt: | Bakalářská práce s názvem Motivace žáků k předmětu Zbožíznalství je rozdělena na dvě části. Část teoretickou, ve které jsou zpracovány základní pojmy motivace. Praktická část se zabývá analýzou motivace na základě vyhodnocení výsledků získaných provedeným výzkumem na SOŠ a SOU Podbořany. Cílem předkládané bakalářské práce je zjistit, čím jsou žáci motivováni k předmětu Zbožíznalství s porovnáním motivace k jinému povinnému předmětu. |
Abstrakt v dalším jazyce: | Bachelor thesis entitled Motivating students to the subject Artickel knowlege is divided into two parts. Theoretical, that are processed in the basic concepts of motivation. The practical part deals with the analysis of motivation based on evaluation results from research conducted at the SOS and SOU Podbořany. The aim of this thesis is to find out what the students are motivated to subject Artickel knowlege comparing motivation to another compulsory subject. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BAKALARSKA PRACE - Petra Fousova.pdf | Plný text práce | 303,45 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
fousova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 26,75 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
fousova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 39,6 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
fousova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 8,74 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5621
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.