Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHeinrich, Dietmar
dc.contributor.authorBartovská, Jaroslava
dc.date.accepted2012-08-27
dc.date.accessioned2013-06-19T06:46:24Z-
dc.date.available2009-06-19cs
dc.date.available2013-06-19T06:46:24Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-27
dc.identifier32706
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5630
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem reklamy na pivo z hlediska mezikulturního srovnání v České republice a Německu. Díky široké škále možností propagace produktů byla pozornost věnována především používaným sloganům vybraných malých pivovarů v českém jihozápadním příhraničí a sousedním Bavorsku. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou přiblíženy základní pojmy pro pochopení problematiky reklamy a sloganu. V praktické části jsou analyzovány konkrétní používané slogany ve vybraných pivovarech. Závěr práce je věnován porovnání a shrnutí zjištěných podobností a rozdílů v reklamě v obou zemích.cs
dc.format53 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectslogancs
dc.subjectpivovarcs
dc.subjectmezikulturní srovnánícs
dc.subjectjazykové prostředkycs
dc.titleReklama v kulturním srovnání: Propagace piva v České republice a Německucs
dc.title.alternativeAdvertisement in a cultural comparison: Promotion of beer in the Czech Republic and Germanyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra německého jazykacs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is concentrated on advertisement of beer in a cultural comparison in the Czech Republic and Germany. Due to many opportunities, how to advertise the products is the analysis focused on most used phrases in chosen breweries. In a theoretical part there are described the most important terms which are connected with advertisement and which help to understand the questions of advertisement and phrase. In the practical part is held forth on introducing particular breweries and analysis of the most used phrases. At the end of the bachelor thesis there are the confrontation and the summary of the realized issues.en
dc.subject.translatedadvertisementen
dc.subject.translatedphraseen
dc.subject.translatedbreweryen
dc.subject.translatedcultural comparisonen
dc.subject.translatedlinguistic meansen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jaroslava Bartovska 2012.pdfPlný text práce800,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bartovska_vp.pdfPosudek vedoucího práce423,17 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bartovska_op.pdfPosudek oponenta práce434,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
bartovska_obh.pdfPrůběh obhajoby práce110,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5630

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.