Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Šíp, Martin | |
dc.contributor.author | Zmrzlá, Nikol | |
dc.date.accepted | 2012-05-31 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T06:46:19Z | |
dc.date.available | 2010-10-04 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T06:46:19Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-04-19 | |
dc.identifier | 42246 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/5639 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním tradičních a alternativních metod ve výuce německého jazyka. Je rozdělena do dvou částí. První část pojednává obecně o alternativních a tradičních metodách, o jejich histori a vývoji (především reformní pedagogiky). Druhá část se potom týká využití obou druhů metod v praxi na základní škole a také hospitace ve Waldorfské škole. Na konci práce srovnávám alternativní a tradiční výuku na základě mých zkušeností z praxe na základní škole a z hospitace ve Waldorfské škole. | cs |
dc.format | 64 s. (84 068 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | de | de |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=42246 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | srovnání | cs |
dc.subject | německý jazyk | cs |
dc.subject | reformní pedagogika | cs |
dc.subject | praxe | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | hospitace | cs |
dc.subject | Waldorfská škola | cs |
dc.title | Srovnání tradičních a moderních výukových metod ve výuce NJ | cs |
dc.title.alternative | Comparison of traditional and modern teaching methods of German language | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra německého jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with a comparison of traditional and alternative methods in teaching the German language. It is divided into two parts. The first part deals generally with alternative and traditional methods, their history and development (especially education reform). The second part then relates to the use of both kinds of methods in practice in the elementary school clasroom and in the Waldorf school. At the end of the work comparing alternative and traditional teaching based on my experience from practice and from the elementary school classroom and from inspection in a Waldorf school. | en |
dc.subject.translated | comparison | en |
dc.subject.translated | german language | en |
dc.subject.translated | education reform | en |
dc.subject.translated | practice | en |
dc.subject.translated | elementary school | en |
dc.subject.translated | inspection | en |
dc.subject.translated | Waldorf school | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KNJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP-NikolZmrzla.pdf | Plný text práce | 2,3 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
zmrzla_vp.pdf | Posudek vedoucího práce | 284,54 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
zmrzla_op.pdf | Posudek oponenta práce | 835,59 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
zmrzla_obh.pdf | Průběh obhajoby práce | 89,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/5639
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.