Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠíp, Martin
dc.contributor.authorZmrzlá, Nikol
dc.date.accepted2012-05-31
dc.date.accessioned2013-06-19T06:46:19Z
dc.date.available2010-10-04cs
dc.date.available2013-06-19T06:46:19Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-19
dc.identifier42246
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5639
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá srovnáním tradičních a alternativních metod ve výuce německého jazyka. Je rozdělena do dvou částí. První část pojednává obecně o alternativních a tradičních metodách, o jejich histori a vývoji (především reformní pedagogiky). Druhá část se potom týká využití obou druhů metod v praxi na základní škole a také hospitace ve Waldorfské škole. Na konci práce srovnávám alternativní a tradiční výuku na základě mých zkušeností z praxe na základní škole a z hospitace ve Waldorfské škole.cs
dc.format64 s. (84 068 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=42246-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsrovnánícs
dc.subjectněmecký jazykcs
dc.subjectreformní pedagogikacs
dc.subjectpraxecs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjecthospitacecs
dc.subjectWaldorfská školacs
dc.titleSrovnání tradičních a moderních výukových metod ve výuce NJcs
dc.title.alternativeComparison of traditional and modern teaching methods of German languageen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra německého jazykacs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with a comparison of traditional and alternative methods in teaching the German language. It is divided into two parts. The first part deals generally with alternative and traditional methods, their history and development (especially education reform). The second part then relates to the use of both kinds of methods in practice in the elementary school clasroom and in the Waldorf school. At the end of the work comparing alternative and traditional teaching based on my experience from practice and from the elementary school classroom and from inspection in a Waldorf school.en
dc.subject.translatedcomparisonen
dc.subject.translatedgerman languageen
dc.subject.translatededucation reformen
dc.subject.translatedpracticeen
dc.subject.translatedelementary schoolen
dc.subject.translatedinspectionen
dc.subject.translatedWaldorf schoolen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-NikolZmrzla.pdfPlný text práce2,3 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
zmrzla_vp.pdfPosudek vedoucího práce284,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
zmrzla_op.pdfPosudek oponenta práce835,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
zmrzla_obh.pdfPrůběh obhajoby práce89,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5639

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.