Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČížek Petr, Ing. Ph.D., MA
dc.contributor.authorVurm, Miroslav
dc.contributor.refereeKutlák Jiří, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-13
dc.date.accessioned2024-07-12T09:05:48Z-
dc.date.available2023-10-22
dc.date.available2024-07-12T09:05:48Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-18
dc.identifier96504
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56430-
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje strategické analýze Raiffeisen stavební spořitelny a. s. Práce je členěna na část teoretickou a část praktickou. V první části práce jsou vymezeny základní termíny, analytické přístupy a metody strategického řízení. Následuje praktická část, která aplikuje tyto teoretické poznatky přímo na daný podnik, s cílem provést detailní analýzu podniku. Na základě těchto analýz jsou formulovány strategie, díky kterým by společnost měla dosáhnout stanovených cílů. Jako vhodnými strategiemi se jeví strategie penetrace trhu a rozvoje produktů. Následně je navržen plán implementace, který detailně popisuje jednotlivé strategie a kroky, včetně analýzy potenciálních rizik. Tento plán by měl společnosti pomoci úspěšně realizovat definované cíle.cs
dc.format85 s. (116 632 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectstrategický managementcs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectposlánícs
dc.subjectvizecs
dc.subjectstrategické cílecs
dc.subjectrizikacs
dc.subjectstrategická analýzacs
dc.titleStrategický management organizacecs
dc.title.alternativeStrategic Management of the Organizationen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programProjektové a procesní řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis master´s thesis focuses on the strategic analysis of Raiffeisen stavební spořitelna a. s. The thesis is structured into a theoretical part and a practical part. The first section outlines basic terms, analytical approaches, and strategic management methods. This is followed by the practical part, which applies these theoretical insights directly to the company in order to perform a detailed analysis of the business. Based on these analyses, strategies are formulated that should enable the company to achieve its set goals. Market penetration and product development strategies appear to be suitable. An implementation plan is then proposed, which details each strategy and step, including an analysis of potential risks. This plan should help the company successfully realize the defined goals.en
dc.subject.translatedstrategic managementen
dc.subject.translatedstrategyen
dc.subject.translatedmissionen
dc.subject.translatedvisionen
dc.subject.translatedstrategic objectivesen
dc.subject.translatedrisksen
dc.subject.translatedstrategic analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_Vurm.pdfPlný text práce1,98 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
VURM_Miroslav_o.pdfPosudek oponenta práce130,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vurm-v.pdfPosudek vedoucího práce202,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56430

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.