Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKováříková, Alena
dc.contributor.authorKrálová, Jana
dc.date.accepted2012-06-01
dc.date.accessioned2013-06-19T06:46:25Z-
dc.date.available2010-12-14cs
dc.date.available2013-06-19T06:46:25Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-19
dc.identifier44662
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5652
dc.description.abstractTato práce se zabývá pohádkou jako jedním z žánrů literatury a také způsobem, jak mohou být pohádky využity ve výuce německého jazyka. Teoretická část řeší otázku: ?Co je to pohádka?? Práce popisuje historii, typy pohádek a nejznámější autory. Praktická část je rozdělena do dvou částí. První je zaměřena na využití pohádek ve výuce gramatiky a druhá slovní zásoby. Cílem práce se stává vytvoření cvičení. Tento projekt byl poté vyzkoušen na pokročilých studentech. Studentům byl připraven také krátký dotazník, abychom zjistili, jak je tento způsob výuky populární. Poté bylo provedeno vyhodnocení úkolů.cs
dc.format61 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectBožena Němcovács
dc.subjectbratři Grimmovécs
dc.subjectKarel Jaromír Erbencs
dc.subjectpohádkacs
dc.subjectvýuka gramatikycs
dc.subjectvýuka slovní zásobycs
dc.titlePohádka jako literární text a využití ve výuce německého jazykacs
dc.title.alternativeFairy tale like literary text and utilisation in the germany educationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra německého jazykacs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work is about the fairytales genre in literature and also the way how could they be used in teaching German language. Theoretical part is about the question ?What is the fairytale?? Work describes history, types of fairytales and most known writers. Practical part is divided into two parts. First one is focused on using fairytales in grammar teaching and the second on is focused on using fairytales on vocabulary teaching. The Destination of the work consists in a creation exercises. Project was tested on advanced students. There was also a short questionnaire for students to find out how popular this way of teaching is. Then we did a evaluation of tasks.en
dc.subject.translatedfairytaleen
dc.subject.translatedbrothers Grimmen
dc.subject.translatedBožena Němcováen
dc.subject.translatedKarel Jaromír Erbenen
dc.subject.translatedgrammar teachingen
dc.subject.translatedvocabulary teachingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Kralova PDF.pdfPlný text práce2,22 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kralova_vp.pdfPosudek vedoucího práce362,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kralova_op.pdfPosudek oponenta práce476,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kralova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce131,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5652

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.