Název: Psychoedukační programy pro pacienty po cévní mozkové příhodě
Další názvy: Psychoeducational programmes for stroke patients
Autoři: Doricová, Darina
Vedoucí práce/školitel: Hrachovcová Hana, PhDr. DiS.
Oponent: Horová Jana, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/56555
Klíčová slova: cévní mozková příhoda;pacient;psychoedukace;psychoedukační program;efektivita;kvalita života;psychické zdraví;psychosociální intervence
Klíčová slova v dalším jazyce: stroke;patient;psychoeducation;psychoeducation program;effectiveness;quality of life;mental health;psychosocial intervention
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje psychoedukačním programům určeným pacientům, kteří prodělali cévní mozkovou příhodu. Teoretická práce je zaměřena na popis cévní mozkové příhody a vliv tohoto onemocnění na kvalitu života. Dále se zabývá náplní psychoedukačních programů a jejich efektivitou ve zlepšení kvality života a psychického zdraví pacientů. Praktická část shrnuje údaje získané na základě vybraných studií týkající se efektivity psychoedukačních programů ve zlepšení kvality života u pacientů po cévní mozkové příhodě. Cílem bakalářské práce je zmapovat a sumarizovat aktuální, publikované poznatky, které se týkají efektivity psychoedukačních programů u pacientů po cévní mozkové příhodě ve zlepšení kvality života.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor's thesis focuses on psychoeducational programmes for patients who have suffered a stroke. The theoretical work is focused on the description of stroke and the impact of this disease on the quality of life. It also discusses the content of psychoeducational programs and their effectiveness in improving the quality of life and psychological health of patients. The practical part summarizes the data obtained from selected studies on the effectiveness of psychoeducational programmes in improving the quality of life in patients after stroke. The aim of the bachelor thesis is to map and summarize the current, published findings concerning the effectiveness of psychoeducational programs in patients after stroke in improving the quality of life.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KOS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Doricova_Darina_VSS_BP.pdfPlný text práce1,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Doricova_VP.pdfPosudek vedoucího práce272,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Doricova_PO.pdfPosudek oponenta práce309,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Doricova_H.pdfPrůběh obhajoby práce101,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56555

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.