Název: Sebehodnocení studujících v rámci odborné praxe.
Další názvy: Self-assessment of the nursing students in clinical experience.
Autoři: Hanušová, Štěpánka
Vedoucí práce/školitel: Horová Jana, PhDr. Ph.D.
Oponent: Bejvančická Petra, PhDr.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/56567
Klíčová slova: odborná praxe;sebehodnocení;sestra;student;sebehodnotící nástroje
Klíčová slova v dalším jazyce: clinical experience;self-assessment;nurse;student;self-assessment tools
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou sebehodnocení studujících v rámci odborné praxe. Naše práce je zpracována jako přehledová studie a je zaměřena na mapování a sumarizování sebehodnotících nástrojů, které mají studenti k dispozici pro sebereflexi v rámci odborné praxe, a jaký význam pro ně přináší. Zdroje práce byly zvoleny pomocí rešerše, která odpovídala stanoveným klíčovým slovům. Během odborné praxe je pro studenty ošetřovatelství sebereflexe klíčová. Díky ní, mohou pravdivě posoudit své znalosti, aktivity či vhodně odvedenou práci, ale i zhodnotit činnosti, kterým je potřeba věnovat ještě více vzdělání. V posledních letech se tak sebehodnocení stává mnohem více aktuální a efektivní metodou zpětné vazby.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis deals with the issue of self-assessment of the nursing students in clinical experience. Our work is designed as review study and focuses on mapping and summarizing self-assessment tools available to students for self-assessment in clinical experience and what significance they bring to them. The sources of the work were selected through a search that corresponded to the defined keywords. Self-reflection is crucial for nursing students during clinical experience. Thanks to it they can accurately assess their knowledge, activities or appropriately performed work but also evaluate activities that require further education. In recent years self-assessment has become a much more relevant and effective method of feedback.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KOS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hanusova_Stepanka_VSS_BP.pdfPlný text práce751,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanusova_VP.pdfPosudek vedoucího práce308,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanusova_OP.pdfPosudek oponenta práce366,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanusova_H.pdfPrůběh obhajoby práce93,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56567

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.