Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Plíhalová Monika, Mgr. | |
dc.contributor.author | Boršová, Katarína | |
dc.contributor.referee | Uhl Skřivanová Věra, PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2024-6-12 | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T09:09:09Z | - |
dc.date.available | 2022-1-23 | |
dc.date.available | 2024-07-12T09:09:09Z | - |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.date.submitted | 2024-4-29 | |
dc.identifier | 94838 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/56804 | - |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zaměřuje na téma absurdita v umění. Zabývá se realizací výtvarného projektu, který má za úkol poskytnout prostor pro experimentaci, rozvoj kreativity a smyslu pro nesmysl ve výtvarném tvoření. Teoretická část objasňuje cíle výtvarné výchovy a téma absurdity v umění, přičemž se opírá o inspirativní umění 20. a 21. století. Praktická část se zaměřuje na výtvarný projekt vedený u žáků z prvního stupně základní školy, jehož součástí jsou výtvarné aktivity, které obsahují absurdní prvky podněcující tvořivost a imaginaci. | cs |
dc.format | 70 s. (84 878) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | výtvarná výchova | cs |
dc.subject | absurdita v umění | cs |
dc.subject | výtvarný projekt | cs |
dc.subject | experimentace | cs |
dc.subject | kreativita | cs |
dc.subject | imaginace | cs |
dc.subject | smysl pro nesmyl. | cs |
dc.title | Smysl pro nesmysl | cs |
dc.title.alternative | Sense of Nonsense | en |
dc.type | diplomová práce | |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis focuses on the topic of absurdity in art. It deals with the realization of an art project, which aims to provide a space for experimentation, the development of creativity and a sense of nonsense in artistic creation. The theoretical part clarifies the goals of art education and the topic of absurdity in art, which is based on the inspirational art of the 20th and 21st centuries. The practical part focuses on an art project led by pupils from the first grade of an elementary school, which includes art activities that contain absurd elements that stimulate creativity and imagination. | en |
dc.subject.translated | art | en |
dc.subject.translated | absurdity in art | en |
dc.subject.translated | art project | en |
dc.subject.translated | experimentation | en |
dc.subject.translated | creativity | en |
dc.subject.translated | imagination | en |
dc.subject.translated | sense of nonsense. | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KVK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP_Smysl pro nesmysl_Katarina Borsova.pdf | Plný text práce | 3,51 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
borsova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 258,98 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
POSUDEK Katarina Borsova_op.pdf | Posudek oponenta práce | 260,11 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
POSUDEK DP_Borsova_ved.pdf | Posudek vedoucího práce | 302,94 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/56804
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.