Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorLejsek, František
dc.contributor.refereeSkopečková Eva, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2024-6-10
dc.date.accessioned2024-07-12T09:09:16Z-
dc.date.available2023-1-31
dc.date.available2024-07-12T09:09:16Z-
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-4-26
dc.identifier94169
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/56816-
dc.description.abstractPráce se zabývá použitím procesového psaní jako jednoho z přístupů ve výuce psacích dovedností v angličtině. Popisuje další existující přístupy, podrobně se zabývá procesovým přístupem a zmiňuje aktivity, které se pro rozvoj psaní v souladu s procesovým přístupem dají použít. Dále práce nabízí akční výzkum, který zkoumá, jestli výuka inspirovaná procesovým přístupem pomáhá žákům osmé třídy základní školy zlepšit jejich texty ve srovnání s texty napsanými při hodině produktového psaní.cs
dc.format56 s.
dc.language.isoen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectvýuka angličtinycs
dc.subjectjazykové dovednostics
dc.subjectpsanícs
dc.subjectprocesualitacs
dc.subjectprocesové psanícs
dc.subjectakční výzkumcs
dc.titleVýuka psaní v anglickém jazyce: Process writingcs
dc.title.alternativeTeaching writing skills: Process writingen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the utilization of the process writing approach as one of the approaches to teaching writing skills in English. It describes other approaches, gives details of the process writing approach, and mentions several activities that can be used in accordänce with the process writing approach. It further offers action research that attempts to find out whether lessons inspired by the process writing approach can help 8th-grade pupils improve their texts in comparison to texts written in a lesson on product based writing.en
dc.subject.translatedenglish language teachingen
dc.subject.translatedlanguage skillsen
dc.subject.translatedwritingen
dc.subject.translatedprocess approachen
dc.subject.translatedprocess writingen
dc.subject.translatedaction researchen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Teaching writing skills Process writing.pdfPlný text práce1,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_Lejsek_ved_Kleck.pdfPosudek vedoucího práce41,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_pos_Lejsek_opon_Skop.pdfPosudek oponenta práce72,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_prubeh_Lejsek.pdfPrůběh obhajoby práce202,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56816

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.