Název: Projektové dny zaměřené na vybraná témata Záchranného kruhu na 1. stupni základní školy
Další názvy: Project daysfocusing on the selected topics provided by the Society of the "Záchranný kruh" in the 1st Grade of Elementary school
Autoři: Došková, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Kalistová Petra, Mgr.
Oponent: Knappová Věra, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2024
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/56895
Klíčová slova: projektové vyučování;projektový den;záchranný kruh;1. stupeň;základní škola;ochrana člověka;mimořádné události
Klíčová slova v dalším jazyce: project teaching;project day;záchranný kruh;primary school;human protection;emergencies
Abstrakt: Ve své práci se věnuji vytvoření projektových dnů na 1. stupni ZŠ zaměřených na tematiku ochrany člověka za mimořádných událostí a začleňování této problematiky do vyučování. Projektové vyučování je především propojováno s praktickým životem a osobní zkušeností. Ochraně svého zdraví za mimořádných situací je třeba učit děti již od útlého věku. Této problematice se široce věnuje Asociace Záchranný kruh, a to v mnoha oblastech, především preventivně-vzdělávací a podpoře spolupráce složek Integrovaného záchranného systému. Zvolila jsem si ji jako stěžejní inspiraci při vytváření projektových dnů. Realizací návrhu projektového dne jsem získala zpětnou vazbu, na jejímž základě uvádím metodická doporučení pro další využití navržených projektových dnů zájemci z oblasti školství i volnočasové.
Abstrakt v dalším jazyce: My thesis focuses on creating project days at elementary schools centered around human protection during emergencies and integrating this topic into the curriculum at elementary schools. A project-based approach to teaching is primarily based on practical experience and personal knowledge. It is important to teach children the importance of protecting their health in an emergency from an early age. The Association "Záchranný kruh" is devoted to this issue in a wide range of areas, including prevention, education, and outreach to the Integrated Rescue System. I chose it as the main inspiration for creating these project days. By implementing the design of a project day, I received feedback. On that basis, I provide methodological recommendations for further use of the proposed project days for those interested in the education and leisure sector.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_Doskova_Katerina.pdfPlný text práce3,35 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DOSKOVA Katerina VP DP 2024.pdfPosudek vedoucího práce138,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Doskova-OP.docPosudek oponenta práce101 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Doskova K..pdfPrůběh obhajoby práce33,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/56895

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.