Title: | Možnosti a meze distanční (online) výuky na 1. stupni ZŠ |
Other Titles: | The Possibilities and Limits of Distance (Online) Learning at the First Grade of Primary Schools |
Authors: | Schrimpfová, Nikola |
Advisor: | Šafránková Dagmar, PhDr. Ph.D. |
Referee: | Podroužek Ladislav, Doc. PaedDr. Ph.D. |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/56919 |
Keywords: | distanční výuka;distanční vzdělávání;výhody a nevýhody distančního vzdělávání;efektivita distančního vzdělávání;rodič;učitel;žák;1. stupeň zš;výzkumná sonda;metoda dotazníku;metoda rozhovoru. |
Keywords in different language: | distance learning;distance education;advantages and disadvantages of distance education;effectiveness of distance education;parent;teacher;pupil;the first grade of primary schools;research probe;questionnaire method;interview method. |
Abstract: | Diplomová práce se zabývá distančním vzděláváním žáků na 1. stupni základních škol, konkrétně v městské a vesnické škole. Zaměřuje se na názory a postoje rodičů, žáků a učitelů k distančnímu vzdělávání, které získali během pandemie COVID-19. |
Abstract in different language: | The diploma thesis deals with the distance education of pupils at the first grade of primary schools, specifically in a town and a village schools. It focuses on the views and attitudes of parents, pupils and teachers towards distance education obtained during the COVID-19 pandemic. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KPG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DP_Schrimpfova Nikola.pdf | Plný text práce | 6,09 MB | Adobe PDF | View/Open |
Posudek DP_Schrimpfova_2024.pdf | Posudek oponenta práce | 214,75 kB | Adobe PDF | View/Open |
DP_posudek_Schrimpfova_vedouci_Safrankova2024(7).pdf | Posudek vedoucího práce | 123,4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Schrimpfova.pdf | Průběh obhajoby práce | 59,79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/56919
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.